bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
ماموران ايست و بازرسي شهيد امامي فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا در بازرسي از يك دستگاه كاميون محموله ادوات موسيقي به ارزش دو ميليارد ريال كشف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا با اعلام اين مطلب اظهار کرد: ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامي شب گذشته حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حميد اميرخاني ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو، محموله‌ای بزرگ شامل انواع آلات و ادوات موسيقي خارجي كه فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي و به صورت قاچاق حمل می‌شد کشف و توقيف شد.

وي ادامه داد: ارزش اين محموله توسط کارشناسان مربوطه دو ميليارد ريال بر آورد شده است و در اين خصوص خودرو توقيف و راننده آن نيز دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا با بيان اينكه خودروي مذكور از بندر گناوه بارگيري و قرار بود محموله مذكور را به تهران منتقل کند، اظهار کرد: مقصد بيشتر خودروهاي حامل كالاي قاچاق تهران و شهرهای شمالي است كه با توانمندي و اشرافيت بالاي ماموران اين ايست و بازرسي از انتقال اين محموله‌ها جلوگيري به عمل می‌آید.

برچسب ها: قاچاق ، ساز ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: