bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
معاون امور ترانزیت گمرکات استان بوشهر گفت: برای تسهیل در امر تجارت تمام گمرکات استان بوشهر به سیستم الکترونیکی متصل می‌شود.
 بهروز قره‌بیگی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر گمرک بندر ریگ  با تاکید بر توجه به مطالبات مردم  اظهار داشت: مردم‌داری و  تعامل یکی از ویژگی‌های بسیار خوب برای مدیران گمرک است که باید به آن توجه جدی شود.

وی با تاکید بر توجه به قانون و مقررات گمرکی و تسریع در حل مشکلات مردم تصریح کرد: با توجه به حساسیت‌های شغلی در راستای غنی سازی شغلی و قانون مقررات و ماموریت‌های درون سازمانی، تغییر مدیران و جابه‌جایی آنان جزء برنامه‌های گمرک است.

معاون امور ترانزیت گمرکات استان بوشهر از اتصال سیستم گمرکی استان به سامانه جامع امور گمرکی خبرداد و گفت:  برای تسهیل در امر تجارت، تمام گمرکات استان بوشهر به سیستم الکترونیکی متصل می‌شوند.

قره‌بیگی با اشاره به ایجاد سامانه جامع امور گمرکی در بدرریگ افزود: گمرک بندر ریگ در کشور دومین گمرک است که به سیستم نوین گمرکی مجهز شده است.

وی با قدردانی از مدیر گمرک بندر ریگ در ارائه خدمات به مخاطبان تاکید کرد: مدیریت گمرک بندر ریگ موفق عمل کرده واین موضوع نشانه لیاقت ، شایستگی ،ابتکار عمل خلاقیت مدیر این بندر است.

معاون امور ترانزیت گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه در این دوره مدیریت اسماعیلی در بندرریگ کارهای زیر ساختی و کلان انجام شد تاکید کرد: در این دوره  شاهد افزایش چشمگیری درآمد گمرک بندر ریگ هستیم و وبه همین سبب  ازتجربیات کارشناسان استفاده می‌شود.

قره‌بیگی با بیان اینکه همه اقشار  از مجموعه کارکنان گمرک بندر ریگ رضایت دارند با تمجید از خدمات علی اسماعیلی رئیس سابق گمرک بخش ریگ مسلم بهروزی حقیقی را به عنوان رئیس جدید گمرک بندر ریگ معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: