bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
چند هفته پیش در حالی که با یکی از همکاران از جزیره خارگ با کشتی به‌سمت گناوه عازم بودیم و همه مسافران سوار شده بودند ولی کشتی حرکت نمی‌کرد تا این‌که متوجه شدیم آقای رضایی، بخشدار محترم جزیره خارگ قصد بازدید از کشتی و پیگیری مشکلات مردم را دارند...
پارسامهر:
چند هفته پیش در حالی که با یکی از همکاران از جزیره خارگ با کشتی به‌سمت گناوه عازم بودیم و همه مسافران سوار شده بودند ولی کشتی حرکت نمی‌کرد تا این‌که متوجه شدیم آقای رضایی، بخشدار محترم جزیره خارگ قصد بازدید از کشتی و پیگیری مشکلات مردم را دارند، حدودا پانزده دقیقه بعد جناب رضایی بخشدار محترم جزیره با هیات همراه وارد کشتی شدند و به‌محض ورود از مردم این سوال را پرسیدند که آیا کسی وجهی بابت بار یا کیف اضافی یا هر وسیله دیگری از شما گرفته است که مردم هم با توجه به حضور ناخدا در جمع چیزی اعلام نکردند و سکوت اختیار کردند و البته من منتظر بودم که پس از پایان صحبت‌های جناب بخشدار در کابین کاپیتان تمام حرف‌هایم را به ایشان بزنم، چراکه فکر می‌کردم ایشان با ما عازم گناوه هستند ولی متاسفانه وقتی سراغ ایشان را گرفتم گفتند پیاده شده‌اند.

جناب آقای بخشدار، خود شما بهتر می‌دانید که همه روزه گرفتن پول بابت حتی یک ساک کوچک اضافه از مردم امری عادی در این مسیر بوده و مردم نیز به این وضع عادت کرده‌اند، آیا به نظر شما این موضوع مشکل مردم جزیره است؟ آیا حل کردن این دو یا سه هزار تومان پولی که کارگری از مردم دریافت می‌کند دردی را دوا می‌کند؟
جناب بخشدار شما که در سایت‌های مختلف خبری جزیره مرتب اعلام می‌دارید و ادعا می‌کنید که پیگیر مشکلات مردم هستید، چطور زمانی که در کشتی بودید متوجه مشکل به این بزرگی نشدید؟ مشکلی که در مقابل گرفتن پول از مردم حتی به چشم هم نمی‌آید، شاید هم برای شما مسوولان اگر مرتب با پرواز به جزیره رفت و آمد می‌کنید این موضوع قابل درک نباشد.

جناب بخشدار همان کشتی که شما برای دفاع از حقوق مردم وارد آن شدید، مشکل بزرگ جزیره است، چرا نباید در این مسیر کشتی مناسبی وجود داشته باشد؟ چرا از کشتی استفاده می‌شود که نه صندلی‌های مناسبی دارد و نه سرعت قابل قبول و با کوچک‌ترین تلاطمی چنان تکان می‌خورد که حال مسافران را دگرگون می‌کند، چرا باید مردم جزیره با وسیله‌ای تردد کنند که صدای موتور کشتی بیش از 90 دقیقه مردم را بیازارد؟ اینها را نوشتم که بدانید مردم نجیب جزیره حق و حقوقی بسیار بالاتر از این مسائل پیش پاافتاده دارند ولی گوش شنوایی برای دردهای مردم نیست.
جناب بخشدار چرا تاکنون از شما در خصوص حذف کشتی گلاره در مسیر بوشهر چیزی نشنیده‌ایم؟ چرا شما پیگیر این مساله نشدید؟ آیا این همه هیاهو و تبلیغ فقط برای یک‌سال رفاه مردم در نظر گرفته شده بود؟ و اگر اقدامی برای مسیر بوشهر انجام داده‌اید چرا آن را رسانه‌ای نمی‌کنید؟

اینها تمام سوالاتی است که بیشتر مردم بارها و بارها در مورد آن صحبت کرده‌اند ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای رفع این مشکل انجام نشده است، البته دیگر عادت کرده‌ایم کم‌کم باتوجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات وعده‌های زیادی بشنویم؛ وعده‌های پوچی که هیچ‌گاه محقق نمی‌شوند. 
یادمان باشد اینجا جزیره‌ای است که بیش از ۹۵ درصد از صادرات نفت ایران از پایانه‌های آن انجام می‌گیرد؟ سهم مردم از این منابع عظیم نفت و پتروشیمی چیست؟ شاید استشمام گازهای سمی!!!
جناب بخشدار لطفا صدای مردم را بشنوید و دردهای مردم را ببینید، چراکه کسی صدای مردم جنوب را به‌خاطر حجب و حیایشان نمی‌شنود.
در پایان خدمت جناب بخشدار عرض کنم که به عمل کار برآید، به سخندانی نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: