bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مهدی قائدی بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر در سطح اروپا بازی می‌کند که از سرمربی تیم ملی تقاضا می‌شود به این بازیکن با تجربه و جوان نگاه ویژه کند.
داوود مهابادی عصر امروز پس از تساوی تیم آلومینیم اراک با ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه بازی سختی امروز در بوشهر رقم خورد، اظهار داشت: بازی سختی برای تیم ما بود چراکه در همان دقایق اولیه بازی به‌دنبال پیروزی بودیم و روی اشتباه فردی سه گل دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه مساوی در این بازی عادلانه بود گفت: هواداران بوشهری فوتبال خوب می‌فهمند و دراین بازی خونگرمی خود را به خوبی نشان دادند که از آنان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه به سختی در بوشهر امتیازی گرفتیم افزود: امروز در تیم ایرانجوان بوشهر بازیکنی وجود داشت که در سطح اروپا بازی می‌کند.

مهابادی با بیان اینکه مهدی قائدی جوان با تجربه‌ای است، گفت: باید مسئولان روی این بازیکن سرمایه‌گذاری بیشتری کنند که در این زمینه از سرمربی تیم ملی تقاضا می‌شود نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با تجربه و جوان داشته باشد.

وی تاکید کرد: این بازیکن خوش نقش، خط دفاعی تیم آلومینیم اراک را برهم زده بود به‌گونه‌ای که بازیکن تیم ما در مهار این بازیکن «مهدی قائدی» عاجز بودند. امید می‌رود این بازیکن در تیم‌های لیگ برتر و اروپایی در فصل آینده ببینیم.

مهابادی شرائط داوری را خوب ارزیابی کرد و گفت: داور در امتیاز و گل‌های بازی تاثیری نداشت.

وی با بیان اینکه تیم آلومینیم اراک جز 5 تیم صدر جدول است، افزود: بازی آینده این تیم با نساجی مازندران است که بدنبال پیروزی در این بازی خانگی هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: