bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
به‌نظرمی‌رسد کی‌روش به ترکیب ایده‌آلش برای بازی با سوریه رسیده است. در حالی که به بازی برابر سوریه خیلی نزدیک تر شده‌ایم به‌نظر می‌رسد کی‌روش هم دغدغه‌اش برای خط حمله بر طرف شده است.
در ترکیب سه نفره خط حمله ایران، هم سردار آزمون غائب است، هم وحید امیری شرایط فیکس بودن را ندارد؛ به همین منظور به‌نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش تصمیم دارد از مهدی طارمی به جای امیری در سمت چپ استفاده کند و در سمت راست هم از علیرضا جهانبخش بهره بگیرد.
ضمن این‌که از مالزی خبر می‌رسد کادرفنی شاید بالاخره به عملکرد درخشان انصاری‌فرد در پانیونیوس اعتماد کرده و او را فیکس تیم ملی کرده و در صورت لزوم از گوچی در نیمه دوم در ترکیب تیم استفاده کنند، چراکه قد نسبتا بلند‌تر انصاری‌فرد و طارمی، می‌تواند در بازی هوایی نیز به کمک تیم‌مان بیاید.

همچنین، پس از این‌که در آخرین لیست نامی از آندو به چشم نمی‌خورد، اکنون نوبت آزمایش یک زوج جدید در قلب خط میانی است؛ این‌بار نوبتی هم باشد نوبت یکی از ستارگان سرخابی می‌باشد؛ پس از دربی‌های متوالی در سال‌های اخیر، نبرد در جدول برترین‌های لیگ و ... اکنون نوبت به این رسیده که کامیابی‌نیا و ابراهیمی بار دیگر تنه به تنه یکدیگر شده و بر سر جایی ثابت در ترکیب تیم ملی بجنگند.
با توجه به پیشینه دو بازیکن و تجربه ملی شانس ابراهیمی برای فیکس شدن بیشتر از کامیابی نیا است اما کی‌روش نشان داده گاهی اوقات دست به انتخاب‌های پیش‌بینی نشده می‌زند؛ حال باید منتظر ماند و دید کدام یک تبدیل به مهره فیکس کی‌روش در کنار عزت اللهی می‌شوند.

برچسب ها: فوتیال ، تیم ملی ، ترکیب
نام:
ایمیل:
* نظر: