bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
طی حکمی از سوی مرتضی بانک، رئیس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه، دکتر ناصر امیرزاده، دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر شد.
 طی نشستی با حضور برخی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، دکتر امیرزاده به عنوان دبیر جدید حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر منصوب شد و از زحمات، دکتر عادل دهدشتی، دبیر سابق این حزب در استان بوشهر، تقدیر به عمل آمد.

ناصر امیرزاده، دکترای حقوق بین الملل دارد و در حال حاضر سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر است. وی همچنین تدریس در آموزشگاه ها و دانشگاه های استان را در کارنامه سوابق خود دارد.

دکتر امیرزاده، در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392، دبیر کمیته سیاسی ستاد دکتر روحانی در استان بوشهر بود.

به زودی جلسه تکریم و معارفه دبیران سابق و فعلی حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر با حضور اعضای ارشد  حزب اعتدال و توسعه در بوشهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مهم‌ترین بنیانگذاران حزب اعتدال و توسعه عبارتند از: محمدباقر نوبخت، محمدرضا نعمت‌زاده، اکبر ترکان، فاطمه هاشمی رفسنجانی، محمود واعظی، حسین موسویان، سید احمد زرهانی، مرتضی محمدخان، محمدحسن تولایی و زهرا پیشگاهی‌فرد.

لازم به ذکر است، حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر از جمله احزاب فعال استان است که در مناسبت های مختلف، حضوری پررنگ داشته و در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی هم با برگزاری جلسات متعدد و طی همایشی پرشکوه، کاندیداهای مورد حمایت خود در حوزه های انتخابیه استان را معرفی نمود که 3 کاندیدای مورد حمایت این حزب، موفق به کسب اعتماد و آرای مردم و حضور در مجلس شورای اسلامی شدند.
برچسب ها: سیاسی ، حزب ، اعتدال
نام:
ایمیل:
* نظر: