bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
درمان و آموزش پزشکی گفت: برای افزایش خدمات بهداشت محیط، سلامت خانواده، کنترل و پیشگیری از بیماریها مراکز خدمات جامع سلامت در شهرها و روستاها افزایش می‌یابد.
 سید حسن‌ قاضی‌زاده‌هاشمی بعدازظهر امروز وارد فرودگاه عسلویه شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه قرار گرفت.

وی در ادامه سفر به عسلویه مرکز خدمات جامع خدمات شهری بندر نخل تقی افتتاح کرد.

وزیر بهداشت و درمان در مراسم افتتاحیه این مرکز با اشاره به اینکه خدمات بهداشت محیط، سلامت خانواده، کنترل و پیشگیری از بیماریها در مراکز خدمات جامع سلامت ارائه می‌شود، بیان کرد: این مراکز در شهرها و روستاها گسترش می‌یابد که پیشگیری از بیماریها و افزایش سلامت خانواده‌ها از جمله کنترل و پیشگیری بیماریها و مشاوره تغذیه ارائه می‌شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه خدمات پیشگیری از بیماریها افزایش می‌یابد، تأکید کرد: با توجه به افزایش بیماریهایی از جمله دیابت و فشار خون کنترل این نوع بیماریها در مناطق شهری و روستایی در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با بیان اینکه مرکز خدمات جامع سلامت شهری نخل تقی دارای 808 متر زیربنا است تصریح کرد: این مرکز با 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده و خدمات بهداشت محیط، سلامت خانواده، کنترل و پیشگیری از بیماریها، مشاوره تغذیه و خدمات درمانی و دندانپزشکی ارائه می‌شود.

علیرضا رئیسی افزود: در استان بوشهر 28 مرکز مشاوره جامع سلامت شهری و روستایی فعال است.
نام:
ایمیل:
* نظر: