bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
بانک پاسارگاد برای دومین سال متوالی به عنوان عضو هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی (ABA) انتخاب شد.
 خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس اکثریت آرای اعضای مجمع عمومی انجمن بانکداران آسیایی (ABA) که در ماه نوامبر سال جاری در ویتنام برگزار شد، بانک‌پاسارگاد توانست بار دیگر با پشت سرگذاشتن بانک‌های بزرگ آسیایی، برای دو سال دیگر به عنوان عضو هیات‌مدیره انجمن مزبور انتخاب شود.
انجمن بانکداران آسیایی(ABA) با عضویت بیش از 120 بانک معتبر از کشورهای مختلف، بزرگ‌ترین انجمن بانکی در حوزه آسیا و اقیانوسیه است که برقراری تعامل و ارتباط بین آنها در بهبود ارتباطات و تسهیل روابط دولت‌ها موثر خواهد بود.

** فراخوان انتخاب شعار تبلیغاتی برای کارت های اعتباری
شرکت توسعه پیشگامان پویا که کارت های اعتباری بانک ملی ایران را منتشر می کند، در فراخوانی خواهان ارایه یک شعار تبلیغاتی مناسب برای این کارت ها شد.
به گزارش ایرنا، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارایه پیشنهاد خود تا 12 آذر ماه به تارنمای این شرکت به نشانی https://www.bmicc.ir مراجعه کنند.
شعارهای پیشنهادی باید مختصر، گویا، مستقیم، ساده و جذاب باشد و جایگاهی موثق و باورپذیر از محصول ارایه دهد ضمن آنکه هر شخص می تواند با دو شعار در این مسابقه شرکت کند.

** ضمانت بانک دی از اوراق صکوک سایپا 
بانک دی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و رونق صنعت خودروسازی کشور، ضمانت اوراق صکوک مرابحه شرکت سایپا را پذیرفت. 
این اوراق چهارشنبه هفته گذشته (26 آبان) به ارزش پنج هزار میلیارد ریال و با مشارکت دو بانک تجارت و توسعه تعاون منتشر شد تا بزرگترین تامین مالی بخش خصوصی از طریق انتشار اوراق صکوک در بازار سرمایه محقق شود. 
این تامین مالی با هدف خرید مواد و قطعات مورد نیاز در تولید محصولات سایپا، برای مدت چهار سال و با نرخ سود 18 درصد سالیانه انجام شد که پرداخت سود به صورت هر سه ماه یکبار صورت می پذیرد. 

** همراه بانک صادرات ایران به صورت آنی فعال شد
امکان فعال شدن آنی سامانه همراه بانک صادرات ایران برای احراز هویت مشتریان آن فعال شد و مشتریان می توانند پس از ثبت درخواست عضویت همراه بانک توسط شعب، اقدام به ثبت حساب های خود کرده و از تمامی خدمات این سامانه به صورت برخط (آنلاین) استفاده کنند.
این سامانه خدمات مختلفی چون انتقال وجه، دریافت صورتحساب، پرداخت قبوض و... خدماتی از قبیل سرویس جستجوی شعب، دریافت شماره مشتری، انتقال وجه، جمع آوری مانده حساب های مربوط به یک مشتری، غیر فعال سازی سرویس های مالی همراه بانک، صورتحساب دسته چک و ... را نیز به کاربران ارایه می دهد. 
برچسب ها: اقتصاد ، بانک
نام:
ایمیل:
* نظر: