bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با تلاش‌های صورت در راستای مبارزه با قاچاق در نقاط مختلف استان بوشهر، میزان کشفیات قاچاق در استان بوشهر در آبان‌ماه امسال ۲۶۰ درصد رشد داشته است.
سردار حیدر عباس‌زاده دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی استان بوشهر عزمی راسخ برای مبارزه و مقابله با قاچاق در سطح استان دارد و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده تا فضا برای قاچاقچیان تنگ و تنگ‌تر شود، اضافه کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشدید شده است و شاهد کشفیات خوبی در استان بوشهر هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به نتایج مطلوب این طرح، بیان کرد: میزان کشفیات قاچاق در استان بوشهر در آبان‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶۰ درصد رشد داشته است.

وی از کشف بیش از ۵۹۳ میلیارد ریال کالای قاچاق طی آبان‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: ۲۶۴ نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

سردار عباس‌زاده ادامه داد: از مهمترین اقلام قاچاق کشف شده طی آبان‌ماه امسال در استان بوشهر می‌توان به مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لوازم یدکی خودرو، کالاهای صنعتی و سیگار اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۱۶۵ دستگاه خودرو در عملیات‌های کشف قاچاق خبر داد و گفت: این خودروها شامل ۸۷ دستگاه تریلر و کامیون و ۷۸ دستگاه خودرو سواری بوده است.
برچسب ها: قاچاق ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: