bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
تساوی در برابر شهرداری تبریز؛
هفته یازدهم لیگ دسته 2 در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و شاهین شهرداری در ورزشگاه شهید بهشتی مقابل شهرداری تبریز قرار گرفت و به نتیجه مساوی رضایت داد.
هفته یازدهم لیگ دسته 2 در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و شاهین شهرداری در ورزشگاه شهید بهشتی مقابل شهرداری تبریز قرار گرفت و به نتیجه مساوی رضایت داد.
به گزارش فوتبال بوشهر، شاهینی‌ها که برای ماندن در صدر و فاصله گرفتن از دیگر تیم‌ها به میدان آمده بودند، از پس خط دفاع مقتدر شهرداری تبریز بر نیامدند و یک تساوی بدون گل خانگی برای احمدزاده و شاگردانش رقم خورد. در این بازی هر دو تیم موقعیت‌های گل داشتند اما نبود یک تمام‌کننده باعث شد تا هیچ دروازه‌ای باز نشود. ابتدای بازی شهرداری تبریز بهتر بازی کرد و حتی تا آستانه فروپاشی دروازه شاهین هم پیش رفت اما درخشش یاسر الهی و البته بازی بدون اشتباه نوروزی و ارزانی آنها را ناکام گذاشت.در ادامه و هر چه از زمان بازی می‌گذشت، شاهین بهتر بازی کرد و در همان نیمه اول دهقان یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

نیمه اول بدون گل خاتمه یافت تا نیمه دوم با میدان‌داری مسعود نظرزاده و حرکات پا به توپ دهقان به سود شاهین آغاز شود اما نداشتن یک گلزن مانع از کامیابی میزبان شد. در این نیمه افشین محمدی و احمد شاهی سعی در باز کردن دروازه تبریزی‌ها داشتند اما یک خط دفاعی مقتدر مانع اصلی آنها لقب گرفت.
احمدزاده برای رسیدن به گل آرین محمدی، حسین غریبی  و حتی رضا فخری مدافع خود را به خط حمله برد اما این بازی گلی در بر نداشت. شهرداری تبریز یک تیم کاملا فیزیکی است که روی ضربات ایستگاهی برنامه داشت و نشان داد بی جهت نیست که در مکان دوم جدول قرار گرفته است. در تیم شاهین شهرداری ارزانی و نوروزی روز خوبی را پشت سر گذاشتند اما به‌نظر می‌رسد،  تنها نماینده استان بوشهر در لیگ 2، باید با جذب یکی دو مهره خوب تدبیری بیاندیشد.

تحلیل بازی از نگاهی دیگر
به هر حال کسب هفت امتیاز از 3 بازی گذشته نوید روزهای خوش را به این تیم شاهین شهرداری می‌دهد. ولی نکته‌ای که اینجا قابل بحث است تساوی‌ در مقابل حریفان، آن هم در بوشهر است. شاهین در بیرون از خانه عملکرد خوبی داشته ولی در خانه و در روزی که باید برنده می‌شد، امتیاز از دست داده است. تیمی می‌تواند در لیگ 2 موفق باشد که هم در خارج از خانه و هم در خانه امتیازات لازم را کسب کند. احمدزاده باید بداند که امتیاز از دست دادن در بوشهر حداقل برای بوشهری‌ها راضی‌کننده نیست و آنها در بوشهر فقط به برد راضی می‌شوند.
نکته‌ دیگری که به آن اشاره کردیم، کمبود بازیکن در این تیم بوشهری است. تا به الان چند بازیکن به دلایل مختلف از این تیم جدا شده‌اند و این خبر خوبی برای مربیان شاهین نیست. همانطور که گفتیم برای بالا بردن قدرت تیم و تاکتیک‌های تیم، احمدزاده باید در نیم فصل چند بازیکن با کیفیت مخصوصا در خط حمله به خدمت بگیرد تا در ادامه به مشکلی بر نخورد. هم‌اکنون این تیم مهاجمان خوبی در اختیار دارد ولی آنها تمام کننده‌های خوبی نیستند که این نقطه ضعف، در آینده می‌تواند مشکل‌ساز شود اما در هافبک با وجود بازیکنی مانند نظرزاده، احمدزاده نباید خود را نگران کند، چراکه این کاپیتان با تعصب، به‌خوبی در آن خط بازی می‌کند و به‌نوعی رهبری تیم را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. 
امیدواریم که در بازی‌های آینده حداقل مهاجمان جوان شاهین تمرکز بیشتری در زدن ضربات آخر به خرج دهند تا این بتواند با خیالی آسوده برنده بازی باشد اما همانطور که گفتم شاهین نباید به این راحتی در بوشهر امتیاز را به حریفان خود تقدیم کند و باید سرسختی بیشتری نشان دهد.

برچسب ها: فوتبال ، شاهین ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: