bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
چند روز پیش از خان عمو و ابتکارات بسیار نامبرده در حوزه‌های مختلف نوشتم، از جمله این‌که ایشان چند هفته‌ای است که در مسافرت هستند و بی‌شک تا چند هفته آینده و پس از آن‌که دونالد ترامپ را وارد کاخ سفید کرد.
امین بندری:
چند روز پیش از خان عمو و ابتکارات بسیار نامبرده در حوزه‌های مختلف نوشتم، از جمله این‌که ایشان چند هفته‌ای است که در مسافرت هستند و بی‌شک تا چند هفته آینده و پس از آن‌که دونالد ترامپ را وارد کاخ سفید کرد، برای فرستادن همزاد نامبرده در تهران به خیابان پاستور با عزمی جزم‌تر به تهران خواهد آمد. حالا جریان از چه قرار است، خدمتتان عرض می‌کنم. 
روز گذشته تلفنم چند بار خاموش و روشن شد، دیدم یکی مدام در حال زنگ زدن است. تلفن را برداشتم دیدم تماس تصویری است، اسم را نشناختم، چون شماره طرف را نداشتم.
جواب دادم، صدایی که خیلی شبیه صدای خان عمو بود، گفت: اینجا برج ترامپ است، صدای من را از منهتن می‌شنوید و البته تا چند لحظه دیگه تصویرم را هم مشاهده خواهید کرد...! گردنم با تصویر چرخید و رسید به صفحه گوشی که دیدم با همان یال و کوپال و ریش و کلاهی که بر سر گذاشته در حال سخنرانی است.چ

گفت: چطوری پسر جان؟
گفتم: الهی شکر، خوبم، بد نیستم. 
گفت: دیدی چطور تو دهن اصلاح‌طلبای امریکایی زدیم و رفیق ترامپ را کردیم رئیس‌جمهور!
گفتم: چی بگم، مثل این‌که تو بیش از خود ترامپ خوشحالی، تقریبا در حد و حساب همون رفیق حسین کیهان‌نشین که این روزها چله نشسته شاید ترامپ برجام را پاره کند و جنگی به گردن ملت بیندازد!
گفت: هر چی دلت می‌خواد بگو. یه بار دیگه قرار است نوبت ما بشود، برو به شیخ حسن بگو ماستش رو کیسه کنه که اوضاش خیلی خرابه.
گفتم: شیخ حسن به من چه، اگه بلد بود کار کنه که تا الان این تحفه رو از استانمون انداخته بود بیرون تا مردم بهش رای بدن، نه این‌که منتظر معجزه وایسه.
گفت: دیگه اون مشکل درون جناحی شماست!
گفتم: والا من نه جناح دارم، نه جریان، نه اهل بده بستان هستم و نه کاری به کسی دارم.
گفت: همین کارا رو کردی که الآن هشتت گروی دوازده است و در گِل مانده‌ای؟
گفتم: تو که بلدی بیا هولم بده، شاید از این فلاکت مدنظر جنابعالی در اومدم!
گفت: نه، تو لیاقت نجات نداری، اگه از همین امروز قول بدی واسه رئیس‌جمهور بعدی که ما انتخاب می‌کنیم تبلیغ کنی، قبول.
گفتم: به یارو می‌گفتن «کره خر» خوشحال می‌شد، می‌گفت اگه می‌دونستند کره خر چقدر خوشگله، گریم خر می‌کردند اما خان عمو جان، خوشگلی کره‌خر واسه خودتون. برید با همون ترامپ خوش باشید، ما قابل خرید و فروش نیستیم، گفتم راستی چطوری دلت اومد خرج کنی و گوشی بخری؟
گفت: دونالد ترامپ جایزه داده، به شما قبلا کیف پول می‌دادن، واسه ما گوشی اپل 7 می‌خرن... !

نام:
ایمیل:
* نظر: