bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از تمایل خود برای ماندن در سانتیاگو برنابئو خبر داد.
 با اینکه هنوز 18 ماه به پایان قرارداد فعلی ایسکو با رئال مادرید باقی مانده است، طرفین مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد فعلی آغاز کرده‌اند.

ایسکو که در ابتدای فصل شایعاتی درباره احتمالی جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها برای پیوستن به تیم‌هایی مانند یوونتوس و تاتنهام شنیده می‌شد، مدتی است که به طور منظم در ترکیب اصلی رئال بازی می‌کند و به نظر می‌رسد که او توانسته اعتماد سرمربی‌اش، زین‌الدین زیدان را جلب کند.

ایسکو درباره آینده‌اش به خبرنگاران گفت: من هنوز یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم. هم خودم، هم باشگاه قصد داریم این قرارداد را تمدید کنیم و امیدوارم که همه چیز طبق روال پیش برود. بازی‌های من الان ثبات دارد و خوشحالم که می‌توانم به تیمم کمک کنم.

رئال مادرید برای صعود به عنوان تیم اول گروه F لیگ قهرمانان اروپا، دو هفته دیگر باید در دور آخر این بازی‌ها، در خانه‌اش بورسیا دورتموند را شکست دهد. به نظر ایسکو اهمیت و سختی این بازی می‌تواند در حد دیداری مانند دربی مادرید باشد.

ایسکو در این باره هم تأکید کرد: بازی‌مان برابر دورتموند یک بازی مهم است. دورتموند تیمی است که همیشه در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شود. ما در آن بازی باید صبور باشیم و همان راهی را در پیش بگیریم که در بازی‌مان برابر اتلتیکومادرید رفتیم.
برچسب ها: فوتبال ، ایسکو ، مادرید
نام:
ایمیل:
* نظر: