bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
دو شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان دشتی تشییع شد.
 صبح امروز در آستانه رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و پایان ماه صفر که عطر و بوی عاشورا حسینی فضای دل‌های عاشقان را مملو با یاد و خاطره شهدای کربلا و امام شهدای کربلا زنده کرده است دو شهید گمنام از مکتب حسینی و کربلای ایران قدم بر خاک شهرستان گذاشتند و مورد استقبال قشرهای مختلف مردم قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام و والامقام 8 سال دفاع مقدس وارد شهر خورموج شد و مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا قرار گرفت.

 بنابر همین گزارش مردم ولایی شهرستان دشتی، پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام و والامقام 8 سال دفاع مقدس از کنار آموزش و پرورش، میدان شهید مهدوی، خیابان ابوطالب شهر خورموج میدان به طرف مصلای امام خامنه‌ای این شهر تشییع کردند.

در این آیین باشکوه خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، پاسداران، مدیران و معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، اصناف، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، طلاب و روحانیون و دیگر اقشار مردم به یاد 8 سال دلاوری‌های شهیدان گلگون‌کفن سینه‌زنی و اشک ریختند.

این شهیدان گمنام اگرچه به ظاهر گمنام هستند اما در آغوش صدها مرد و زنی که فرزندان دلیر خود را برای دفاع از خاک پاک میهن اسلامی  و اسلام  عزیز روانه میدان نبرد در دوران دفاع مقدس کردند آرام گرفتند.

امروز که سراسر کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر شهرمان عطر این دو شهید را به خود گرفته هر جا پا می‌گذاری نام شهدا بر لبان مردم این خطه جاری است.

ساعت قبل نیز این دو شهید در مدارس شهیدان عاشورای، امام و... برروی دستان دانش‌آموزان قرار گرفتند و این نسل آینده با اشک خود به شهدا خوش‌آمد می‌گفتند.

در دبیرستان دخترانه شهید عاشوری خورموج با ورود یکی از شهدا دانش‌آموزان شعارهای شهیدان زنده‌اند الله‌اکبر به خون آغشته‌اند الله‌اکبر و شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل سر دادند و بار دیگر نفرت خود از آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود حامی داعش را اعلام کردند.
برچسب ها: تشییع ، شهید گمنام
نام:
ایمیل:
* نظر: