bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
سعید مفتخر در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
همانطور که می‌دانید، در روزهای گذشته محمود خرمزی بالاخره از تیم ایرانجوان رفت. اگر روزنامه روز گذشته ما را خوانده باشید، می‌فهمید که یکی از مهم‌ترین مسالی که باعث رفتن این مربی خوش اخلاق بوشهری شد...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
همانطور که می‌دانید، در روزهای گذشته محمود خرمزی بالاخره از تیم ایرانجوان رفت. اگر روزنامه روز گذشته ما را خوانده باشید، می‌فهمید که یکی از مهم‌ترین مسالی که باعث رفتن این مربی خوش اخلاق بوشهری شد، اختلاف با هیات مدیره باشگاه بود اما هنوز یک روز از استعفای این مربی نگذشته بود که جمعه شب جانشین او، از طرف باشگاه ایرانجوان اعلام شد و او کسی جز سعید مفتخر نبود. مردی که مانند فصل گذشته جانشین یک مربی بوشهری شد تا وضعیت تیم را در جدول مسابقات بهبود بخشد. اگر به کارنامه مفتخر در فصل گذشته نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که با توجه به وضعیتی که ایرانجوان داشت، مفتخر توانست نتایج قابل قبولی کسب کند ولی همانطور که گفتیم مشکلات مالی باعث شد که این تیم نتواند روند ثابتی داشته باشد. بعد از پایان لیگ نیز رفتار ناجوانمردانه‌ای با مفتخر شد و از این باشگاه رفت. حالا امروز به سراغ این مربی بوشهری رفتیم تا دلایل بازگشت مجددش به باشگاه ایرانجوان را بدانیم.

سعید مفتخر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که جای دارد در ابتدا تشکر ویژه‌ای از دوست و همکار خوبم، آقای خرمزی داشته باشیم، گفت: وی در این مدت فشار زیادی تحمل کرد و با نداری‌های باشگاه جنگید. به هر حال وی با توجه به مشکلاتی که داشت از این باشگاه رفت. حالا مدیریت باشگاه به بنده اعتماد کرده است و باعث افتخار است که در خدمت باشگاه محبوبم باشم. کار سختی در این باشگاه دارم مخصوصا در بازی آخر نیم فصل مسابقات. ما پنجشنبه همین هفته با تیم اول مسابقات (سپید‌رود رشت) بازی سختی داریم. بازی بعد از آن با اکسین در تهران است و بازی آخر نیم فصل‌مان، با راه‌آهن در بوشهر است ولی ما باید تلاش کنیم تا ایرانجوان را به جایگاه واقعی‌اش در جدول مسابقات برسانیم و امیدواریم با همت تماشاگران ایرانجوان و تلاش مسوولان و بازیکنان تیم به این مهم دست یابیم.
یکی از چالش‌هایی که مفتخر در ایرانجوان با آن روبه‌رو می‌شود، کار کردن با بازیکنانی است که نه تنها غیر بومی هستند، بلکه با آنها برخوردی هم نداشته است و این احتمال وجود دارد مدتی طول بکشد که این بازیکنان با تاکتیک‌های این مربی آشنا شوند. وی در این مورد تاکید کرد: به هر حال بازیکنان با هم هماهنگ هستند و نمی‌خواهم مانند مربی که از اول فصل آمده با آنها کار کنم. هماهنگی لازم در این تیم است و اصول فوتبال هم یکی است و فقط نوع گفتار فرق می‌کند. احتمال دارد که بعضی از بازیکنان جابه‌جا شوند ولی با وجود این کار سختی در پیش داریم. امیدوارم که بتوانم تغییراتی ایجاد کنم که به رده‌های بالای جدول برویم.

هماطور که روز گذشته آقای خرمزی گفت، هیات مدیره باشگاه ایرانجوان آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست در برخی از مسائل کار خاصی انجام دهد و به‌نوعی ایرانجوان را تنها گذاشته بود. البته سال گذشته در بین همین افراد، کسانی بودند که باعث رفتن آقای مفتخر از تیم شدند و این چالشی بزرگ برای این مربی است. سرمربی جدید ایرانجوان در این مورد که هیات مدیره باشگاه در دوره او چه وظیفه‌ای دارد، یادآور شد: طی جلساتی که با هیات مدیره داشتم، در این مورد مسائل مختلفی صحبت کردم. من به آنها تاکید کردم که «با آمدن من نباید فکر کنید که همه چیز تمام شده است، شما هم باید به خودتان تکانی بدهید و اسپانسر مالی برای این باشگاه پیدا کنید، در غیر این صورت هیچ چیز حل نمی‌شود.» بازیکن در این تیم زحمت می‌کشد و خواه‌ناخواه حق خود را از باشگاه می‌خواهد. البته اگر به بازیکنان کمک مالی شود، مطمئنا انگیزه آنها بالا می‌رود. به هر حال هیات مدیره قول داده است که باشگاه کمک مالی کند و من امیدوارم که حداقل این اتفاق رخ دهد. من می‌دانم که در این باشگاه چه خبر است ولی باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. البته بنده با آقای پورکبگانی، مدیر عامل باشگاه هم در این موارد صحبت کردم و روز گذشته در جلسه‌ای که در باشگاه برگزار شد تمام صحبت‌های خود را با آنها کردم. البته مساله دیگری که به‌تازگی رخ داده، اختلاف بین ایرانجوان و هیات فوتبال است که صحبت‌هایی که با مسوولان هیات فوتبال داشته‌ام، در تلاش هستیم که اختلافات را حل کنیم.

وی در ادامه و در مورد کادر فنی‌اش در این تیم گفت: آنالیزر قبلی تیم که همچنان در کنار ما است و چای‌بخش هم یکی از کمک مربی‌های من در این تیم است. حسن حیدرپور، بندساز تیم است و علاوه بر این داریوش مرشدی و حمید محمدی هم به‌تازگی به ما ملحق شده‌اند. البته یک کمک مربی دیگر هم در آینده به تیم اضافه می‌شود.
سعید مفتخر در پایان گفت‌وگو خاطرنشان کرد: باز هم جای دارد از زحمات آقای خرمزی تشکر و قدردانی کنم. از مسوولان، رسانه‌ها و مخصوصا هواداران ایرانجوان می‌خواهم که مثل همیشه از این تیم حمایت کنند تا بتوانیم این سهمیه با ارزش را حفظ کنیم و در جایگاه خوبی در جدول مسابقات قرار بگیریم
باید ببینیم که سعید مفتخر می‌توانند به مانند سال گذشته، شوکی به تیم وارد کند و در مقابل بزرگان لیگ، شگفتی‌ساز شود یا خیر؟ همه این مسائل باز هم برمی‌گردد به هیات مدیره باشگاه ایرانجوان!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: