bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار جوی از تداوم ناپایداری‌های جوی در استان خبر داد.
پیام مساعدی با بیان این‌که با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به استان طی 48 ساعت گذشته بیشترین بارش از دیلم با 1/5 میلی‌متر گزارش شد، تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تقویت این سامانه تا امروز (شنبه) در نواحی شمال و تا حدودی مرکز استان است.
وی با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود از بامداد امروز با خروج تدریجی سامانه بارشی، سرعت وزش باد با مولفه شمال غربی افزایش یابد و از امروز به‌تدریج خلیج فارس مواج و متلاطم شود، تاکید کرد: بر این اساس آسمان استان قسمتی ابری تا تمام‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود و در برخی نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان شاهد رگبار باران، رعد و برق و احتمالا تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان با بیان این‌که جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان با سرعت ۱۴ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی استان ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و به‌تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود، گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی استان ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و از امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر است.
مساعدی یادآور شد: امروز زمان جزر اول دریا ساعت چهار و ۵۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۵ و ۳۱ دقیقه و مد دوم در ساعت ۲۱ و ۵۴ دقیقه خواهد بود.
طی یک عملیات پلیسی، 291 کیلوگرم حشیش کشف شد                    ستون سوم
بامداد جنوب: فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۹۱ کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، سردار حیدر عباس‌زاده تصریح کرد: بعد از ظهر پنجشنبه، پس از مدت‌ها اقدام پلیسی و اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر در جاده گناوه در تور عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تاکید کرد: پس از شلیک‌های متعدد پلیس به لاستیک‌های خودرو راننده ناچار به توقف شد و در بازرسی از آن ۲۹۱ کیلو و ۵۵۰ گرم حشیش کشف و در این ارتباط دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
این در حالی است که همه باید موضوع امنیت را تامین کنند و آن را در اولویت قرار ‌دهند تا جایی که تمام حکومت‌ها به‌دنبال این هستند که برای مردمشان امنیت و رفاه ایجاد کنند. در حکومت اسلامی، برقراری امنیت جزء برنامه‌های اصلی و از جمله اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هر چقدر جلوه‌های امنیت در محل سکونت مردم بیشتر باشد، آرامش روحی مردم بیشتر می‌شود و هر چقدر امنیت در منظر اجتماعی دارای خلل شود، ضریب ناامنی را بیشتر می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: