bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
در مورد شکست مقابل ایرانجوان بوشهر در هفته پانزدهم لیگ دسته اول گفت: باخت به ایرانجوان درس بزرگی برای ما بود. زیرا بازیکنانم فهمیدند که نمی توانند بدون انگیزه و تلاش کافی به پیروزی برسند.
در مورد شکست مقابل ایرانجوان بوشهر در هفته پانزدهم لیگ دسته اول گفت: باخت به ایرانجوان درس بزرگی برای ما بود. زیرا بازیکنانم فهمیدند که نمی توانند بدون انگیزه و تلاش کافی به پیروزی برسند. سیلی بزرگی از این تیم خوردیم. این شکست در بهترین زمان ممکن برای تیم ما رقم خورد. خوشبختانه از تیم بالای جدول شکست نخوردیم و این باخت تجربه خوبی برای ما شد.

سرمربی تیم سپیدرود در مورد دیدار فردا با گل گهرسیرجان گفت: اگرچه زمان زیادی برای این مسابقه نداشتیم تا به اندازه کافی تمرین کنیم اما خوشبختانه از نظر روحی و روانی با بازیکنان صحبت کرده ایم و در شرایط مناسبی قرار دارند. مالک هتل کادوس هم به تیم کمک مالی کرده و شرایط بازیکنان مناسب است.

نظرمحمدی در مورد واگذاری تیم به شهرداری رشت گفت: خبر خوب برای هواداران ما این است که کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با انتقال امتیاز تیم به شهرداری موافقت کرده اند و به این ترتیب یکشنبه آینده واگذاری تیم به شهرداری در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد. تصور می کنم با توجه به رفع موانع قانونی این مرتبه این مصوبه در شورای شهر را بیاورد.

وی در مورد صعود تیم به لیگ برتر گفت: باید تلاش مان را بیشتر کنیم و در نیم فصل هم قصد داریم که با جذب دو سه بازیکن نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: