bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
ما برای آنکه بهتر بخوابید، راهکارهای بسیار زیادی سراغ داریم، می‌خواهید گوش کنید، می‌خواهید گوش نکنید، اما می‌دانم که اگر گوش بگیرید و این گوش را تا بناگوش فشار دهید، بسیار به‌نفعتان است.
امین بندری:
ما برای آنکه بهتر بخوابید، راهکارهای بسیار زیادی سراغ داریم، می‌خواهید گوش کنید، می‌خواهید گوش نکنید، اما می‌دانم که اگر گوش بگیرید و این گوش را تا بناگوش فشار دهید، بسیار به‌نفعتان است.
برای اینکه بسیار زیاد خمیازه نکشید و حواستان به کارتان باشد، همیشه باید خوب بخوابید. این خواب را حتما شب قبل هم داشته باشید، پیشنهادهای ما برای یک خواب خوب:

1) حتما یک دور تلویزیون را نگاه کنید، آنقدر در مورد مضرات برجام می‌گوید که از عصبانیت خوابتان می‌برد، این خواب خطرناک است چون ممکن است بعدا بیدار نشوید!
2) در همین تلویزیون را که می‌بینید، دقت کنید وقتی تصاویر عمو ترامپ مورد علاقه دوستان را که نشان می‌دهند، خان‌عموی ما را حتما مشاهده کنید، ایشون‌رو ببینید، شک نداشته باشید سه تا والیوم10 خورده‌اید.
3) برای یک خواب راحت، حتما سری به شبکه4، شبکه تنهایی‌ها بزنید، این شبکه را رها نکنید تا خوابتان ببرد.
4) توصیه اکید داریم که اگر سه راهکار قبلی جواب نداد، تلویزیون را خاموش کرده و به تصویر خود در صفحه سیاه آن خیره شوید، شک نداشته باشید که خوابتان خواهد برد!
5) خرما و ارده را فراموش نکنید، حتما کنجد بوداده و خوش نمک باشد که با خرمای درجه یک کبکاب مخلوط شده و می‌تواند باعث گیجی و منگی شما گردد!
6) هر چند گفته می‌شود که خوردن غذا در شب خوب نیست، اما اگه قلیه ماهی تیزی (همان تند) بخورید، مخلوط گشنیز، ماهی، تمر هندی و فلفل خواب را بر شما مستولی خواهد کرد!

7) ما توصیه می‌کنیم قبل از خواب حتما یک دور سرمقاله کیهان و وطن‌امروز را به‌عنوان آرامش قلب در مورد همه مسائل خرد و کلان کشوری مورد مطالعه جدی قرار بدهید..!
8) تاکید داریم که حالا که تحریم‌ها 10 سال تمدید شده و کاسبی یه عده دوباره رونق می‌گیرد، شما از همین الان بنشینید و غصه بخورید و حسودی کنید که چرا شما نمی‌تونید کاسبی کنید، این یکی دردش اینقدر زیاد است که ناخودآگاه به خواب عمیقی فروخواهید رفت.
9) تلگرام را به هیچ عنوان یادتان نرود، به‌خصوص کانال خبرگزاری مشهور را حتما بروید، همون کانالی که 300هزار نفر عضو دارد و خبرهایش یک چهارم افرادش هم نمی‌خوانند، بروید خبرها را بخوانید تا به‌عنوان طنز قبل از خواب آرامش داشته باشید.
10) به عنوان آخرین توصیه، به‌شما پیشنهاد می‌کنم حتما و حتما کتاب معجزه هزار سوم را هر شب دو تا سه ساعت مطالعه بفرمائید، حتما به نتایج بسیار درخشانی خواهید رسید و از این نتایج آنچه حاصل می‌شود، باعث خواب‌آلودگی و گیجی شما می‌شود.
اگر با این توصیه‌ها خوابتان نبرد، حتما شما را پیش دو تا متخصص درجه یک خواب می‌فرستم تا یادآوری کنند که چگونه خوابشان برد و دنیا را هم آب!

برچسب ها: سرمقاله ، خواب ، طنز
نام:
ایمیل:
* نظر: