bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
محمد احمدزاده در گفت‌وگو بامداد جنوب؛
تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ دسته 2 بالاخره از راه رسید تا تیم‌ها علاوه بر استراحت، به تقویت پست‌های خود بپردازند. شاهین شهرداری با هدایت محمد احمدزاده که نماینده استان در این رقابت‌ها است.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ دسته 2 بالاخره از راه رسید تا تیم‌ها علاوه بر استراحت، به تقویت پست‌های خود بپردازند. شاهین شهرداری با هدایت محمد احمدزاده که نماینده استان در این رقابت‌ها است، با توجه به کمبود‌ها در نیمکتش و اتکا به جوانان، عملکرد خوبی از خود نشان داده است. سرمربی تیم شاهین که در این فصل به‌نوعی با کمبود بازیکن جنگیده، سعی کرده است با استفاده از جوانان مستعد بوشهری تا حدودی این مشکل را پوشش دهد با همه اینها در برخی از پست‌ها، شاهین نتوانست روند ثابتی داشته باشد. از همین رو ما امروز به سراغ سرمربی این تیم رفتیم تا ببنیم نظرش در مورد نیم فصل اول رقابت‌ها چیست.

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب گفت: عملکرد و جایگاه ما در نیم فصل اول مسابقات، آن چیزی نبود که انتظار داشتیم و به همه خواسته‌هایمان نرسیدیم. ولی با وجود گزینه‌هایی که روی نیمکت داشتیم، سعی کردیم از همه داشته‌هایمان در نیم فصل اول استفاده کنیم. من در اواسط نیم فصل چند بازیکن خود را از دست دادیم و این مساله باعث شد که در مضیقه قرار بگیریم. علاوه بر این، در بعضی از پست‌ها با کمبود مواجه شدیم که این ناخواسته بود. ولی با وجود این، با توجه به داشته‌هایمان بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. به نظر می‌رسد با تقویت تیم نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم و با جذب چند بازیکن در بعضی از پست‌ها و تقویت کردن نیکمت، خودمان را برای مرحله دوم مسابقات که مهم‌تر است، آماده کنیم. شاید نتوانسته باشیم به همه خواسته‌های تماشاگران شاهین برسیم ولی من فکر می‌کنم که در نیم فصل دوم با تقویت مناسب بتوانیم برای ادامه فصل، شرایط بهتری را تجربه کنیم. به‌نظر من تیم ما هم جوان‌تر شده و هم تعدادی بازیکن جوان به فوتبال کشور معرفی شده است. امیدوارم در ادامه فصل هواداران را راضی‌تر کنیم. قطعا تیم شاهین روزهای بهتری در پیش دارد و به ادامه فصل خوشبین هستم.

وی در ادامه در مورد عملکرد شاهین شهرداری در بازی‌های خانگی و خارج از خانه، تاکید کرد: در بازی‌های خانگی از لحاظ کیفی، عملکرد خوبی ارائه دادیم. ما در خانه شش بازی انجام دادیم که در سه بازی پیروز شدیم و در سه بازی مساوی کردیم. در آن سه بازی که مساوی کردیم، پیروزی حق ما بود. در بازی با تیم شهرداری همدان حدود 80 دقیقه بازی را کنترل کردیم ولی نتوانستیم پیروز میدان شویم. در بازی با تیم نیروی زمینی، پس از آن‌که بازی را به تساوی کشاندیم، از نظر کیفی، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی باز هم با نتیجه 2 بر 2 متوقف شدیم. حتی در بازی که با تیم تبریزی انجام دادیم کیفیت بازی ما خیلی خوب بود. با توجه به‌ این‌که در بوشهر انتظار بیشتری برای کسب نتیجه داشتیم، نتوانستیم به خواسته‌هایمان برسیم. ولی همانطور که گفتم از نظر کیفی خوب بودیم و من فکر می‌کنم در آن سه بازی که در بوشهر مساوی کردیم، حق ما بیشتر از کسب یک امتیاز بود. با تمام این مسائل، از این به بعد باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم که در بازی‌های خانگی امتیاز از دست ندهیم. به هیچ عنوان از نتایج بیرون از خانه اصلا راضی نیستم و می‌توانستیم با امیتازات بیشتری از این بازی‌ها برگردیم. 

سرمربی شاهین شهرداری، افزود: البته برخی از امتیازات را به‌دلیل قضاوت ضعیف داوران از دست دادیم. مثلا در بازی پاس در همدان با وجود این‌که یک نیمه خیلی بد بودیم اما می‌توانستیم برنده بازی شویم یا در بازی که در بندر عباس داشتیم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم که در لحظات آخر گل تساوی را دریافت کردیم آن هم نا خواسته و من، بازیکنان و کادر فنی نقش بسیار کمی از کسب این تساوی داشتیم. من فکر می‌کنم، می‌توانستیم بهتر از این در بازی‌های خارج از خانه عمل کنیم ولی همانطور که همه از نزدیک دیدند، در بازی‌های خانگی به حریف مسلط بودیم و نباید امتیازات را به‌راحتی از دست می‌دادیم. از حالا باید بیشتر کار کنیم و در کنار این باید دقت خود را بیشتر از گذشته کنیم. برنامه‌ اصلی ما این است که با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم مسابقات شرکت کنیم.

یکی از کارهای مهمی که احمدازده در تیم شاهین انجام داد، آوردن بازیکنان جوان بوشهری به تیم اصلی بود. با وجود این‌که این عمل ریسک بزرگی بود ولی دیر یا زدود باید انجام می‌شد. احمد‌زاده در پایان و در این مورد یادآور شد: این کار باید سال‌های پیش هم در این باشگاه قدیمی انجام می‌شد و من مطئنم اگر جوانان بوشهری نسبت به تیم شاهین اعتماد بیشتری داشتند تا ما بازیکنان جوان بیشتری در تیم داشته باشیم، شاید بازیکنان بیشتری در فوتبال ایران مطرح می‌کردیم. به هر حال آن جوانانی به تیم ما ملحق شده‌اند که تا به اینجا خوب کرده‌اند. تا همین‌جا به شخصه از این بازیکنان جوانان راضی هستم ولی بوشهر جوانان زیادی دارد که می‌توانستند در این چرخه قرار بگیرند. جوانان جذب شده از سوی ما می‌توانند خیلی راحت به اسکلت تیم اضافه شوند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: