bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
آیین ویژه 'ضیافت بفرمایید کتاب' در گناوه برگزار و به ارزش 100 میلیون ریال کتاب ازسوی برگزارکنندگان به اقشار مختلف مردم اهدا شد.
 مدیر اجرایی ستاد برگزاری این برنامه گفت: این آیین دومین مرحله نذر و اهدای کتاب در شهرستان باهدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار شده است.
غلامحسین دریانورد افزود: کتاب خوانی نقشی مهم در ارتقای سطح بینش و دانش جامعه دارد و برگهای آن بمنزله بال هایی هستند که روح انسان را به جهان روشنایی می برند.
وی که نویسنده مطرح و برجسته استان بوشهر و دارای موسسه انتشارات است، اظهارکرد: کالای فرهنگی درنظر گرفته شده در این آیین به تعاونی لنجداران برای توزیع در بین ملوانان و مالکان شناورها، دو کتابخانه روستایی که دارنده مقام برتر در کشور هستند، دو آموزشگاه فرزانگان و نمونه دولتی کوثر، دو موسسه خیریه بقیه الله (عج) و کیمیا و به شرکت کنندگان در این آیین بصورت رایگان اهدا می شود.

دریانورد، ارزش ریالی کتاب های اهدایی را 100 میلیون ریال با 1100 جلد عنوان کرد و گفت: این کتاب ها از سوی حوزه هنری استان بوشهر، منصور گرگی پور یکی از خیرین، شرکت پی ساز حیات داود، موسسه انتشارات دریانورد و ستاد برگزاری این مراسم تامین شده است.
در این آیین که مسئولان استانی و شهرستانی حضور و با استقبال پرشور علاقمندان به کتاب در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس برگزارشد، برنامه های متنوعی شامل معرفی آخرین اثر احمد آرام نویسنده جنوبی، صحنه خوانی، مینیمال خوانی، پاراگراف خوانی، سفرنامه خوانی و موسیقی اجرا و در پایان به شرکت کنندگان کتاب اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

برچسب ها: فرهنگ ، کتاب ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: