bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
مفتخر از مسوولان درخواست حمایت کرد؛
هفته شانزدهم لیگ دسته یک روز چهارشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد و ایرنجوان در ادامه روند رو به رشد خود، این‌بار در تهران از سد اکسین البرز گذشته و با سه امتیاز با ارزش به بوشهر برگشت. به همین دلیل امروز به سراغ سرمربی ایرانجوان رفتیم.
هفته شانزدهم لیگ دسته یک روز چهارشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد و ایرنجوان در ادامه روند رو به رشد خود، این‌بار در تهران از سد اکسین البرز گذشته و با سه امتیاز با ارزش به بوشهر برگشت. به همین دلیل امروز به سراغ سرمربی ایرانجوان رفتیم.
سعید مفتخر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که بازی سختی پشت سر گذاشتیم، گفت: ما سعی داشتیم بیشتر در زمین خود باشیم، چراکه از آنالیز تیم مقابل‌مان فهمیده بودیم که آنها بیشتر از عمق برای حملات خود استفاده می‌کنند. خوشبختانه بچه‌ها به خوبی راه‌های نفوذ تیم مقابل را بستند. در مقابل ما توانستیم از حملات خود به‌خوبی استفاده کنیم و با دو گل پیروز این مسابقه شویم.

وی در ادامه در مورد عملکرد رو به رشد ایرانجوان پس از ورود او به این باشگاه تاکید کرد: خدا را شاکرم که در این مدت کوتاه خیلی خوب بودیم. هدف فعلی ما این است که از قعر جدول جدا شویم و به میانه جدول برسیم. باید بیشتر از همیشه تلاش و کوشش کنیم البته من مطمئنم بچه‌های ما این کار را انجام می‌دهند تا دل مثل گذشته هواداران ایرانجوان را شاد کنند. امیدوارم در ادامه راه بهتر کار کنیم و نتایجی کسب کنیم که در شان باشگاه ایرانجوان و مردم بوشهر باشد.
وی در پایان و در پاسخ به این‌که که مسوولان و مردم چقدر می‌توانند در موفقیت باشگاه ایرانجوان نقش داشته باشند، خاطرنشان کرد: جای دارد از همین جا از همه هواداران تشکر کنم که همیشه از ما حمایت می‌کنند و خواهشی که از مسوولان دارم این است که از این تیم حمایت کنند، چراکه ما یک بازی تا پایان نیم‌فصل داریم و بچه‌ها باید حمایت مالی شوند. امیدوارم با آمدن وزیر ورزش و جوانان به بوشهر، وضعیت ورزش استان‌مان بهتر شود. از مسوولان توقع دارم که در این هفته حداقل بخشی از معوقه بازیکنان را بدهند. ما دو برد شیرین و سخت را به‌دست آورده‌ایم ولی یک ریال هم به بازیکنان پرداخت نشده است. امیدوارم نگاه‌ها به تیم تغییر کند، چراکه ایرانجوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نباید بازیکنان از نظر روحی و روانی مشکل پیدا کنند. بازی آخر ما در بوشهر است و در عین حال سخت. ما باید در این بازی مانند دو بازی گذشته عمل کنیم تا بتوانیم سه امتیاز ممکن را در بوشهر کسب کنیم و به بالای جدول مسابقات برویم.

همچنین در دیگر بازی‌ این هفته، پارس جم توانست با یک گل از سد تیم استقلال اهواز بگذرد تا به رده چهارم جدول مسابقات صعود کند. در ادامه این گزارش به سراغ سرمربی تیم پارس جم رفتیم تا اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کنیم.
مهدی تارتار در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما یکی از بدترین بازی‌های خود را در برابر تیم استقلال خوزستان به نمایش گذاشتیم، گفت: به‌رغم این‌که به بازیکنان تاکید کرده بودیم که مغرور نشوند اما بعضی از بازیکنان ما عملکرد بدی در این بازی داشتند. حتی نزدیک بود که این بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد و ما بعدا حسرت امتیاز از دست رفته، را بخوریم اما خدا را شکر با تلاش بقیه بازیکنان تیم توانستیم در این بازی پیروز شویم تا همچنان در کورس بالای جدول قرار داشته باشیم.
وی در ادامه در مورد عملکرد پارس جم در نیمه فصل اول مسابقات یادآور شد: با توجه به وضعیتی که در شروع فصل مسابقات داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم. من به همراه کادر فنی، دو هفته مانده به شروع مسابقات تیم را بستیم و در فصل نقل و انتقالات، چند بازیکن با کیفیت را جذب کردیم ولی من در کل از عملکرد تیمم راضی هستم. در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم در بعضی از پست‌ها با مشکل مواجهه هستیم. برای این‌که در نیم فصل دوم توان بیشتری برای رقابت با تیم‌های مدعی داشته باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم البته این کار سخت است و نباید توقعات را بالا ببریم. البته مدیران باشگاه هم توقع ندارند که این تیم در فصل اول به لیگ برتر صعود کند و هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است.
وی در پایان در پاسخ به این‌که هواداران چقدر می‌توانند در عملکرد تیم تاثیر داشته باشند، خاطرنشان کرد: واقعا از همه تماشاگران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه می‌آیند و تیم ما را مورد حمایت خود قرار می‌دهند. ولی از آنها یک درخواست دارم و آن هم این است که در ورزشگاه پراکنده ننشینند، همه با هم در یک جا بنشینند و از تیم محبوبشان حمایت کنند تا تاثیر بیشتری در بهتر شدن نتایج تیم داشته باشند تا ما دلگرم‌تر شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر: