bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
زمانی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد منصوریان نیم فصل دوم سرمربی استقلال نباشد؟ گفت: این بستگی به هیات مدیره دارد. اجازه بدهید جلسه تشکیل شود و ببینیم خروجی آن چیست.
حسن زمانی درباره مصاحبه اش بعد از بازی با تراکتورسازی مبنی بر خانه تکانی در کادر فنی استقلال، گفت: ما برای کادر فنی استقلال چیزی کم نگذاشتیم. هر بازیکنی که می خواستند، گرفتیم. استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد و اگر کاری می کنیم برای خوشحال کردن هواداران است.
وی با کنایه به کادر فنی و مربیان استقلال، افزود: ما بدترین خاطره را روز جمعه برای هوادار استقلال رقم زدیم. موقعی که تیم نیمه اول برنده می شود، چرا نباید نیمه دوم و نیمه مربیان را مدیریت کنیم؟

عضو هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است. ما باید خودمان را همطراز با این تیم جلو ببریم. نیت ما حمایت کامل از کادر است ولی وقتی تیم با بدترین وضع زمین را ترک می کند، از ما انتظار است یک فکری بکنیم. هیات مدیره در این ارتباط تصمیماتی دارد و ان شاءالله در اولین جلسه ای که برگزار می شود، نظر نهایی را خواهیم داد.
زمانی درباره احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی استقلال گفت: باید دید جمعبندی و خروجی جلسه هیات مدیره چه خواهد شد.
وی درباره اینکه منصوریان گفته بود زمانی بهتر است به خاطر اطلاعات فنی اش روی نیمکت بنشیند، تاکید کرد: دوستان بدانند این طور حرف زدن در شان آنها نیست. اگر انتقاد می کنیم، انتقاد سازنده است. ما که نمی خواهیم جای کسی را بگیریم. اگر دوستان بتوانند تیم را به جایگاهی برسانند که شایسته استقلال باشد و اگر بتوانم در موفقیت استقلال نقشی داشته باشم، حاضرم توپ جمع کن این تیم باشم!
عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش حامی وی بوده و حالا با نبود وی احتمالا از استقلال جدا خواهد شد، تصریح کرد: گودرزی برادر بسیار خوب ماست. اصلا و ابدا بودن و نبودن من ارتباطی به گودرزی نداشت. زمانی که گودرزی مسئولیت وزارت را قبول کرد، همان زمان خودم از هیات مدیره کناره گیری کردم. بعد از مدتی که احساس کردیم می توانیم خدمت کنیم، از طرف گودرزی دعوت شدیم و به کارمان ادامه دادیم.

زمانی درباره اینکه کادر فنی استقلال پیش از این با حضور استیو جونز و بهتاش فریبا تقویت شده است و حالا برنامه مدیریت باشگاه برای تقویت کادر فنی چیست، گفت: با اضافه شدن فریبا و استیو جونز صاحب یک رشد نسبتا خوبی شدیم. بنده فقط یک توصیه دارم و آن اینکه خارج از مسئولیت خود وارد حاشیه نشوند و کار خودشان را بکنند.
وی ادامه داد: تیم از روند رو به رشدی برخوردار شد. من توصیه ای به منصوریان هم دارم و آن این است که انتقادپذیر باشد. اگر زمانی چیزی می گوید از روی دلسوزی است چون ۳۰ میلیون هوادار نگران نتایج تیم نباشند. من نزدیک به ۸۰ مصاحبه دارم که ۷۹ تای آن در حمایت از استقلال و کادر فنی است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا هنوز اعتقاد دارید استقلال با این کادر فنی به اهدافی که دارد نمی رسد؟ گفت: من قطعا خودم به این نتیجه رسیدم ولی هر تصمیمی در هیات مدیره گرفته شود، خود بنده تابع خواهم بود.
زمانی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد منصوریان نیم فصل دوم سرمربی استقلال نباشد؟ گفت: این بستگی به هیات مدیره دارد. اجازه بدهید جلسه تشکیل شود و ببینیم خروجی آن چیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: