bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دیروز چند پیشنهاد متفاوت در مورد چگونگی پیدا کردن جای پول‌های بابک زنجانی خدمت همه دوستان عزیز مطرح کردم، از آنجایی که دوستان خوش ذوق و همیشه همراه نکات دیگری هم به ذهن مبارکشان می‌رسد و
امین بندری:
دیروز چند پیشنهاد متفاوت در مورد چگونگی پیدا کردن جای پول‌های بابک زنجانی خدمت همه دوستان عزیز مطرح کردم، از آنجایی که دوستان خوش ذوق و همیشه همراه نکات دیگری هم به ذهن مبارکشان می‌رسد و ما هم به رسم مالوف و عادت همیشگی، بر آن شدیم تا این دیدگاه‌ها و نظرات را به سمع و نظر دیگر همراهان برسانیم باشد که علاوه بر آن‌که رستگار شوند، اگر نکته‌ای و راهی دیگر برای پیدا کردن این پول‌های بی‌زبان و بی‌دست و پا که افتاده در دست یک از خدا بی‌خبر و چند دوستش به ما خبر دهد تا ما هم پیش از اعدام کردن بابک آنها را منصه امتحان بگذاریم.
اما پیشنهادت دوستان از دیروز تا الان به این شرح بوده است:
1) ظهر میگو پر ادویه بهش بدید تا اول خوشش بیاد و تا می‌تونه بخوره، بعد برید بین جاده گناوه بوشهر پشت حوضچه‌های میگو ولش کنید. از تشنگی یا باید اعتراف کنه یا آب حوضچه بخوره.... 
2) دومین پیشنهاد از آن یک کشاورز همیشه در صحنه است، می‌گوید ما می‌خواهیم هندونه بجی بکاریم، آقا بابک رو بیارید من بهش خیش ببندم و دو سه رج تخم هندونه بریزیم، یا ناچار می‌شه اعتراف کنه یا همه 50 هکتار زمین پایین سد رو ازش هندونه خواهم کاشت.
3) پیشنهاد بعدی از آن محمد زنبوری است، جوشکاری که پیشنهاد داده ایشون بیان برازجون و دقیقا تو 25 خردادماه ساعت 12:50 ظهر یه تریلی میلگرد و آهن خالی کند، ببینم میگه پول‌ها کجاست یا نه.
البته یکی دو تا از دوستان هم پیشنهاد زمستونی دادند و گفتند چون فصل سرد سال هستیم باید از داعش درس گرفته و حالش رو جا بیاریم، نه تنها اعتراف می‌کنه که پول‌ها کجاست بلکه اعتراف هم خواهد کرد که سود پول‌ها را به چه کسی داده است.
این آقا که فکر کنم که بسیار فیلم‌های داعش رو نگاه کرده، می‌گه نیازی به شکنجه هم نیست، طرف رو ببرید تو رود دالکی دقیقا جایی که مشخص نیست عمقش کجاست ولش کنید تا به حال خودش شنا کنه، فقط یه بند بهش ببندید تا اگه رفت زیر اشکفتی چیزی، گم نشه، قول بهتون می‌دم که خود به خود گرفتار هفت هشت غرق مصنوعی خواهد شد و زبان به اعتراف خواهد گشود.
جدی‌ترین پیشنهاد هم از آن یکی از کارگران منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بود. می‌گفت طرف بیاد چند روز اینجا کار کنه بعد به‌دلیل سختی کار حاضر هست هر چه داره بده و الفرار. گفتم که بهش خوش می‌گذره که، اونجا کاری نیست. گفت: تو بگو اعدامش نکنن بفرستنش اینجا، بیگناه به گناهش اعتراف می‌کنه این‌که جای خودش داره، به دزدی‌های نکرده‌اش هم زبان اعتراف خواهد گشود.
حالا شما و این روش‌های اعتراف‌گیری، اما فکر کنم هیچکدومش به اندازه دستشویی جواب نده.... 

برچسب ها: بامدادیه ، طنز ، بابک
نام:
ایمیل:
* نظر: