bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
۳۳ شهر و ۲۴۹ روستای استان بوشهر در سال جاری تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفته‌اند. مدیرعامل شرکت گاز بوشهر در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان با بیان این مطلب تاکید کرد:...
بامداد جنوب: ۳۳ شهر و ۲۴۹ روستای استان بوشهر در سال جاری تحت پوشش شبکه گاز قرار گرفته‌اند. مدیرعامل شرکت گاز بوشهر در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان با بیان این مطلب تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، میزان خانوارهای شهری و روستایی برخوردار از گاز استان به‌سرعت در حال افزایش است. غلامعباس حسینی با بیان این‌که در هشت ماه گذشته از سال‌، طرح‌های گازرسانی در استان تسریع یافته است، افزود: در مدت زمان یادشده، ۷۵۰ کیلومتر شبکه و ۲۸ کیلومتر خط انتقال گاز در شهرها و روستاهای استان اجرا شده است.
به‌گفته وی، طی بازه زمانی یاد شده ۱۴ هزار انشعاب گاز نیز در اقصی‌نقاط استان نصب شده است.

حسینی با اشاره به طرح‌های گازرسانی در دست اجرا یادآور شد: گازرسانی به شهر بوشکان امسال به اتمام می‌رسد که با تکمیل این طرح، شمار خانوارهای شهری برخوردار از گاز استان افزایش می‌یابد.
مدیر‌عامل شرکت گاز استان در ادامه تصریح کرد: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا‌، ضریب نفوذ گازرسانی در شهرها به ۹۹ درصد و در روستاهای استان به ۹۰ درصد افزایش می‌یابد.
وی همچنین از اجرای طرح‌ خط انتقال گاز به مجتمع پتروشیمی متانول شهرستان دیر خبر داد و افزود: خط انتقال گاز به شرکت پتروشیمی متانول کاوه در دیر به طول ۱۷کیلومتر با لوله‌ای به قطر ۲۴ اینچ در حال اجرا است که هم‌اکنون مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح، ۴۰۰ هزار متر مکعب گاز در ساعت به مجتمع پتروشیمی متانول کاوه تحویل داده می‌شود.

برچسب ها: جامعه ، شهر ، گازرسانی
نام:
ایمیل:
* نظر: