bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
مدیر تیم فوتبال باشگاه السد قطر اعلام کرد که بازی در تهران برابر استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا کار آسانی نیست.
 عبدالله البریک درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به سایت باشگاه السد قطر گفت: تمام تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها شانس مساوی دارند، زیرا از بهترین تیم‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: قرعه‌کشی گروه‌بندی‌ها به نظرم متعادل است و تیم‌ها شانس برابری با توجه به رقابت‌های دشوار برای فتح ارزشمندترین جام باشگاهی آسیا دارند.
وی درباره گروه A لیگ قهرمانان آسیا گفت: بدون توجه به تیم‌های این گروه، در صورت صعود از مرحله پلی آف، اعضای تیم السد قطر آماده انجام بهترین بازی هستند. قبل از فکر کردن به دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بیشترین فشار و تمرکز تیم السد روی بازی در ایران است. دیداری که می‌تواند مجوز صعود تیم السد به مرحله گروهی را صادر کند. بازی در ایران اصلا ساده و آسان نخواهد بود اما ما در آن زمان همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.
دیدار مرحله پلی آف تیم‌های استقلال تهران و السد قطر روز 19 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم السد قطر مرتضی پورعلی گنجی، ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد.
برچسب ها: فوتبال ، السد
نام:
ایمیل:
* نظر: