bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
دبیر اجرائی سمینار تخصصی «عکاسی طبیعت» از برگزاری این سیمنار در 25 و 26 آذرماه با حضور عکاسان مطرح کشوری و استانی در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.
بامداد جنوب: دبیر اجرائی سمینار تخصصی «عکاسی طبیعت» از برگزاری این سیمنار در 25 و 26 آذرماه با حضور عکاسان مطرح کشوری و استانی در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.
ایوب بنوی با اعلام این خبر گفت: این سمینار با هدف معرفی مطلوب و شایسته طبیعت بکر منطقه ویژه پارس و نمایش دادن جلوه‌های پیوند صنعت و طبیعت به همت روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و با مشارکت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر و انجمن نبض زمین به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار می‌شود.
وی در ادامه با بیان این‌که در این سیمنار تخصصی عکاسان مطرح و نام‌آشنای کشوری و استانی به‌خصوص عکاسان حوزه طبیعت حضور دارند، افزود: مدرسان این سیمنار بردیا سعادت طراح، گرافیست و عکاس برجسته طبیعت و رامین کاکاوند (وکیل پایه یک دادگستری) مولف و استاد نورپردازی و عکاسی هستند که در این دو روز به آموزش ویرایش عکس، عکاسی از منظره، نورپردازی در فضای باز و حقوق مالکیت فکری عکاسان خواهند پرداخت.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: از برنامه‌های جانبی این سمینار تخصصی می‌توان به برگزاری نمایشگاه عکس که آثار عکاسان انجمن «نبض زمین» را در بر می‌گیرد، اشاره کرد. امیدوارم در این سمینار دو روزه بتوانیم اتفاق خوبی را در تاریخ عکاسی استان بوشهر رقم بزنیم.
یادآوری می‌شود، به کلیه شرکت‌کنندگان در این سمینار گواهی حضور اعطا خواهد شد.

برچسب ها: فرهنگ ، سمینار ، عکاسی
نام:
ایمیل:
* نظر: