bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام کرد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با کمبود اعتبار و نیرو روبه‌رو است.
بامداد بوشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام کرد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با کمبود اعتبار و نیرو روبه‌رو است.
حمیده ماحوزی روز گذشته در آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم گفت: در مقطعی تعداد زیادی نیروی خدماتی وارد ارشاد کردند در حالی که این نیروها هیچ وقت در تراز یک اداره فرهنگی نبودند.
وی با بیان این‌که بعد از گذشت ۹ ماه از سال جاری، هنوز هیچ اعتباری به حساب اداره‌کل ارشاد استان واریز نشده است، افزود: همه ادارات ارشاد کشور با کمبود اعتبار و کمبود نیرو دست و پنجه نرم می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر این‌که همکاری و هماهنگی امامان جمعه استان بوشهر از جمله نماینده ولی فقیه در استان با ارشاد ستودنی است، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون باید ۱۰ درصد اعتبارات نفت در مسائل فرهنگی هزینه شود ولی این 10 درصد به همه ادارات درگیر در حوزه فرهنگ و هنر می‌رسد، به‌جز اداره فرهنگ و ارشاد.
ماحوزی در پایان با بیان این‌که برای جذب کمک از پارس جنوبی در سال جاری شش بار به عسلویه سفر کردم اما به‌دلیل نبود بند قانونی برای کمک به ارشاد، موفقیت چندانی نداشتیم، افزود: نمایشگاه کتاب بوشهر که رویداد بزرگ فرهنگی استان است، 200 میلیون تومان برای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هزینه در بر داشت و ان‌شاءالله این نمایشگاه از امروز آغاز به کار می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: