bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:
رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کردند.
بامداد جنوب:
 آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار تاکید کردند: با وجود بحران‌آفرینی مستمر حامیان رژیم صهیونیستی برای به فراموشی سپرده شدن مساله فلسطین، این سرزمین شریف به برکت مقاومت و مجاهدت ملت و گروه‌های فلسطینی، آزاد خواهد شد.
ایشان با تجلیل از انگیزه‌های ایمانی و روحیه ایستادگی در میان فلسطینی‌ها افزودند: تنها راه نجات قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه‌ها، بی‌سرانجام و عقیم است.
رهبر انقلاب با ابراز خرسندی از طرح ده ماده‌ای جنبش جهاد اسلامی برای وحدت و مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها، افزودند: تاکید بر مبارزه، نفی کامل قراردادهای سازش، اصرار بر اتحاد گروه‌های فلسطینی و محکوم کردن تلاش برخی کشورهای مرتجع برای سازش با دشمن، از مفاد مهم این طرح است.

آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر این‌که این طرح باید اجرائی شود، تصریح کردند: بی‌تردید کسانی هستند که ماموریت دارند مانع تحقق مفاد طرح ده ماده‌ای جنبش جهاد اسلامی شوند، بنابراین باید مراقب بود این طرح، برروی کاغذ نماند و در پس تحسین‌های اولیه و تاکتیکی، بتدریج فراموش نشود.
ایشان با اشاره به وظایف «گروه‌های فلسطینی، علما، روشنفکران و نویسندگان عرب» در زنده ماندن مساله فلسطین در افکار عمومی ملت‌ها عنوان کردند: باید برای «ایجاد فضای فکری و گفتمان عمومی در جهان اسلام، درباره اولویت قضیه فلسطین» تلاش مضاعفی شود به‌گونه‌ای که مسوولان سازشکارِ برخی کشورها از عکس‌العمل ملت‌ها در هراس باشند.

آیت‌الله خامنه‌ای، با یادآوری تلاش امریکا و همراهان منطقه‌ای آن برای ایجاد حوادث گوناگون و وارد کردن عامل مذهب در بحران‌ها افزودند: برخلاف این تبلیغات، مردم سُنی حلب، موصل و شهرهای دیگر بدست تکفیری‌های جنایتکار قتل عام شده و می‌شوند، بنابراین این بحران‌ها ربطی به شیعه و سُنی ندارد.
رهبر انقلاب سران گروه‌های تکفیری را همچون ائمه کفر خواندند و افزودند: یکی از مهم‌ترین مسائل منطقه، مقابله همگانی با گروه‌های تکفیری نظیر داعش، جبهه النصره و دیگر گروه‌ها است، چرا‌که در غیر این‌صورت، به‌علت بحران‌آفرینی مستمر تکفیری‌ها، مساله فلسطین در حاشیه خواهد ماند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ضروری خواندن مبارزه قاطع با نفوذ تکفیری‌ها در فلسطین اشغالی افزودند: ماموریت این گروه‌ها، ایجاد فتنه است و باید با هوشیاری و قاطعیت کامل با آنها مقابله کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: