bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
بامداد امروز عملیات اجرایی بهسازی سنگ فرش و نماهای محیطی پارک صدف تا حد فاصل رافائل بوشهر آغاز شد.
 بامداد امروز طی آیینی، عملیات اجرایی بهسازی سنگ فرش و نماهای محیطی پارک صدف تا حد فاصل رافائل در ساحل جنوب غرب شهر بوشهر آغاز شد.

شهردار بوشهر در حاشییه این مراسم گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل منابع داخلی با مساحت 5 هزار مترمربع در مدت سه ماه ساخته می‌شود.

غلامعلی میگلی‌نژاد اضافه کرد: به دلیل فضای نامطلوبی که این بخش از ساحل بوشهر ایجاد کرده بود چندان مورد استفاده قرار نمی‌گرفت که با بررسی‌های انجام شده و با استفاده از توان مالی شهرداری بوشهر اصلاج سنگفرش‌ها، جداره‌ها و نورپردازی این محدوده انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بودجه سال 95 شورا که مورد تصویب برای شهرداری مرکزی بندر بوشهر قرار گفت یک هزار و 160 میلیارد ریال بود که تاکنون بالغ بر 90 درصد آن اجرایی شده است.

شهردار بوشهر تصریح کرد: اولویت اول شهرداری بندر بوشهر آسفالت کوچه‌ها بوده است که از 550 کوچه خاکی این شهر بیش از 400 کوچه تاکنون آسفالت شده است.

وی ادامه داد: شهربازی نیز دومین مطالبه مردم بوشهر از شهرداری طی یک نظرسنجی بوده است که مراحل مقدماتی آغاز و انتظار می‌رود تا پایان امسال به بهره‌برداری رسد.

میگلی‌نژاد عنوان کرد: به واسطه فعالیت‌های شهرداری، شاهد شادابی شهر و شهروندان علی‌الخصوص در زمان استفاده از امکانات تفریحی شهرداری در سطح شهر هستیم.
برچسب ها: شهرداری ، بوشهز ، پارک
نام:
ایمیل:
* نظر: