bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان جزئیات تشکیل جلسه اعضای ستاد مصاحبه استانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را تشریح کرد.
بامداد جنوب: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان جزئیات تشکیل جلسه اعضای ستاد مصاحبه استانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را تشریح کرد.
عبدالناصر غلامی با بیان این‌که نتایج آزمون استخدامی تا اواخر آذرماه اعلام می‌شود، در گفت‌وگو با بامداد جنوب تصریح کرد: پس از اعلام سه برابر ظرفیت داوطلبان طی 20 روز مصاحبه از داوطلبان به عمل می‌آید. 
وی با اشاره به اعضای ستاد مصاحبه استانی که شامل یک پزشک، یک روان‌شناس، یک کارشناس علوم تربیتی و یک کارشناس معارف است، افزود: این مصاحبه بیشتر در خصوص صلاحیت‌ها و توانایی‌های فردی و ارزیابی توانمندی و علاقه‌مندی داوطلب و انتظارات وی از حرفه معلمی است. 

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان با بیان این‌که سهمیه 259 نفری امسال به نسبت 10 هزار نفر سهمیه کشوری سهمیه خوبی است، هر چند ممکن است در برخی رشته‌ها داوطلب نمره کتبی مورد نیاز را کسب نکرده باشد اما در مجموع سهمیه خوبی به استان اختصاص داده ده است. 
غلامی با اشاره به سهمیه 59 نفری سال قبل تاکید کرد: همزمان با این مصاحبه، مصاحبه گزینش هسته‌ای دیگری متشکل از سه عضو برگزار می‌شود که داوطلبان در آن مصاحبه با پر کردن فرم‌های مورد نظر به سوالات دیگری پاسخ می‌دهند. 
این مسوول ضمن تاکید بر این‌که این مصاحبه استانی تا اعلام اسامی با همکاری دانشگاه فرهنگیان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان انجام می‌شود، یادآور شد: از آنجا که پذیرفته‌شدگان نهایی تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از بهمن‌ماه سال جاری و پذیرفته‌شدگان استخدامی آزاد از اول مهر سال 96 آغاز به کار می‌کنند و داوطلبان استخدامی آزاد باید یک دوره هشت ماهه تا یک ساله آموزشی را بگذرانند، امیدواریم که نتایج نهایی تا قبل از عید نوروز اعلام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: