bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
در حالیکه جمعی از نمایندگان مجلس بدلیل حادثه ریلی سمنان و فوت هموطنانمان به دنبال استیضاح وزیر راه هستند یکی از نمایندگان می گوید که آخوندی «با تجربه و کار بلد» است.
 کوروش کرمپور نماینده مردم فیروز‌آباد در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه 29 آذر) در نشست علنی نوبت عصر مجلس در تذکری به رئیس صدا و سیما گفت: شاهد آن بودیم که دربخشهای مختلف خبری صدا و سیما و حتی زیرنویسهای شبکه خبر مطالبی عنوان شد که در گزارش قرائت شده توسط سخنگوی کمیسیون عمران درباره حادثه ریلی سمنان وجود نداشت. 
وی افزود: همچنین بخشهای مهمی که توسط سخنگوی کمیسیون عمران در صحن علنی مجلس قرائت شد در هیچ کدام از بخشهای خبری صدا و سیما و حتی در خبرگزاری این سازمان پخش نشد در حالی که نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون عمران در پی کشف حقیقت ماجرا به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی بودند. 
کرمپور با بیان اینکه نمایندگان محترم به دنبال بیان شفاف مسائل هستند، مدعی شد که رسانه ملی در پی تشویش اذهان عمومی با جریحه‌دار کردن احساسات مردم به ویژه خانواده‌های داغدار سانحه است.

نماینده مردم فیروز‌آباد همچنین گفت: چرا در شرایطی که کشور نیازمند آرامش و هم افزایی دارد و در ایام هفته وحدت صدا و سیما با وارونه کردن حقیقت و موضعگیری سیاسی فضای کشور را به سمت دوقطبی سوق می‌دهد. 
وی در ادامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از جنابعالی به عنوان رئیس خانه ملت درخواست می‌کنم از کیان مجلس دفاع کرده و نگذارید با اینگونه اقدامات اعتماد مردم از نمایندگان سلب شود. 
کرم‌پور در پایان گفت: توجه همه همکاران خود را به اعتراض نامه وزیر راه و شهرسازی «جناب آقای دکتر آخوندی» وزیر «با تجربه و کار بلد و متعهد و پرتلاش» به رئیس سازمان صدا و سیما در 25 آذرماه که در سایت وزارت راه منتشر کرده جلب میکنم. 
این سخنان نماینده فیروزآباد در حالی مطرح شد که جمعی از نمایندگان مجلس بدلیل برخورد دوقطار مسافربری در سمنان و فوت جمعی از هموطنانمان به دنبال استیضاح وزیر راه هستند.
برچسب ها: نمایندگان ، وزیر ، راه
نام:
ایمیل:
* نظر: