bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: نمایشگاه کشفیات حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر در فرودگاه‌ بوشهر رونمایی شد.
راه اندازی نمایشگاه کشفیات حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا سلمان‌پور بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از نمایشگاه کشفیات حفاظت فرودگاه‌های بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس یگان حفاظت فرودگاه اظهار داشت: 5‌دی‌ماه سالروز استقرار سپاه در فرودگاه‌های کشور است که توانمندی سپاه در این ماموریت مورد توجه است. 
 
وی با اشاره به اینکه خدمات سپاه به مردم بزرگ ایران در عمر با برکت انقلاب مربوط به یک عرصه یا زمان خاص نیست، تصریح کرد: سپاه توانسته با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مومن خود خدمات قابل توجه‌ای داشته باشد. 
 
سلمان‌پور با تاکید بر اینکه موفقیت‌های روزافزون سپاه به سبب همراهی با مردم است افزود: برای پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به اسلام، دین، مردم و ولایت فقیه افتخاری بزرگ و شیرین است. 
 
فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر برقراری امنیت و دفاع از مرزهای آبی و خاکی و مرزهای عقیدتی و سیاسی را از خدمات دیگر سپاه برشمرد و تاکید کرد: سپاه توانسته با لطف و یاری خدای متعال و همراهی نیروهای مسلح و وحدت مردم و با رهنمودهای رهبر انقلاب، دشمنان اسلام و ایران را دور از مرزها نگه‌داشته و آن‌ها را خوار و ذلیل کند. 
 
وی بالا بردن سطح آگاهی و آشنایی مسافران با کشفیات را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی نمایشگاه کشفیات حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر دانست و گفت:  کشفیات در گیت‌های بازرسی در دو بخش ایمنی و امنیتی بدست آمده است. 
برچسب ها: سیاسی ، سپاه ، بوشهر ، حفاظت
نام:
ایمیل:
* نظر: