bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
مدیرکل جدید فرودگاه بوشهر اعتقاد دارد نیروی انسانی سرمایه اصلی فرودگاه است و باید برای رشد آنها تلاش کرد.
کمال منشادی که به تازگی مدیرکل فرودگاه بوشهر شده است در گفتگو با روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی، در مورد برنامه‎های خود برای این فرودگاه گفت: یکی از مهمترین برنامه‎های من توجه به نیروی انسانی است زیرا ارزشمندترین سرمایه هر سازمان محسوب می‎شود. با پرس و جویی که از مدیران پیشین این فرودگاه کرده‎ام و همچنین آشنایی که با تعدادی از کارکنان آن دارم، یک شناخت کلی از وضعیت نیروی انسانی آن پیدا کرده‎ام. آنجا نیروهای توانمند و مستعدی دارد که قصد دارم، آنها را در جهت طرح تربیت مدیران آینده، آماده کنم.

وی در مورد تأکید مدیرعامل بر افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی گفت: این طرح شامل خدماتی مانند ترمینال، نمازخانه، سرویس‎های بهداشتی و چرخ دستی می‎شود که مسافران به طور مستقیم  با آن سر و کار دارند و بر رضایت و عدم رضایت آنها تأثیر بسیار زیادی دارد. ما در این زمینه باید کیفیت را افزایش دهیم.

منشادی با اشاره به برنامه‎ریزی برای ترغیب شرکت‎های هواپیمایی به افزایش پروازها در این فرودگاه، در مورد موقعیت فرودگاه  گفت: این فرودگاه موقعیتی راهبری دارد چراکه در آن با بخش نظامی مشترک هستیم و باید بتوانیم با تعامل با آنها از این منابع ملی بهره‎برداری بهتری کنیم.

مدیرکل فرودگاه بوشهر وضعیت سطوح پروازی این فرودگاه را در کل قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: با این وجود سطوح پروازی جای پیشرفت دارد و باید برای بهسازی و نوسازی سطوح پروازی اقدام کنیم. بخشی از این کار از قبل انجام شده است که باید آنها را تکمیل کنیم و بخشی هم باید شروع شود. بحث‎های SMS و ایمنی و گرفتن گواهینامه‎های فرودگاهی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

منشادی در پایان گفت: از اعتماد رئیس و اعضای هیئت مدیره سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم با کمک همکاران، فرودگاه بوشهر را به عنوان یکی از دروازه‎های شهر، به منشأ خیری برای مردم منطقه و شرکت فرودگاه‎ها تبدیل کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: