کمال منشادی که به تازگی مدیرکل فرودگاه بوشهر شده است در گفتگو با روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، در مورد برنامههای خود برای این فرودگاه گفت: یکی از مهمترین برنامههای من توجه به نیروی انسانی است زیرا ارزشمندترین سرمایه هر سازمان محسوب میشود. با پرس و جویی که از مدیران پیشین این فرودگاه کردهام و همچنین آشنایی که با تعدادی از کارکنان آن دارم، یک شناخت کلی از وضعیت نیروی انسانی آن پیدا کردهام. آنجا نیروهای توانمند و مستعدی دارد که قصد دارم، آنها را در جهت طرح تربیت مدیران آینده، آماده کنم.
وی در مورد تأکید مدیرعامل بر افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی گفت: این طرح شامل خدماتی مانند ترمینال، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی و چرخ دستی میشود که مسافران به طور مستقیم با آن سر و کار دارند و بر رضایت و عدم رضایت آنها تأثیر بسیار زیادی دارد. ما در این زمینه باید کیفیت را افزایش دهیم.
منشادی با اشاره به برنامهریزی برای ترغیب شرکتهای هواپیمایی به افزایش پروازها در این فرودگاه، در مورد موقعیت فرودگاه گفت: این فرودگاه موقعیتی راهبری دارد چراکه در آن با بخش نظامی مشترک هستیم و باید بتوانیم با تعامل با آنها از این منابع ملی بهرهبرداری بهتری کنیم.
مدیرکل فرودگاه بوشهر وضعیت سطوح پروازی این فرودگاه را در کل قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: با این وجود سطوح پروازی جای پیشرفت دارد و باید برای بهسازی و نوسازی سطوح پروازی اقدام کنیم. بخشی از این کار از قبل انجام شده است که باید آنها را تکمیل کنیم و بخشی هم باید شروع شود. بحثهای SMS و ایمنی و گرفتن گواهینامههای فرودگاهی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
منشادی در پایان گفت: از اعتماد رئیس و اعضای هیئت مدیره سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم با کمک همکاران، فرودگاه بوشهر را به عنوان یکی از دروازههای شهر، به منشأ خیری برای مردم منطقه و شرکت فرودگاهها تبدیل کنم.