bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
در آیینی با حضور مردم و مسئولان، اولین نمایشگاه نه به اعتیاد در شهرستان عسلویه آغاز به کار کرد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مراسم افتتاح نمایشگاه نه به اعتیاد با حضور مهندس یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دکتر افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست‌جمهوری، دکتر هاشمی رییس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع
 
تشخیص مصلحت نظام، فرماندار عسلویه و تعدادی از مدیران منطقه ویژه پارس و مردم و مسئولان محلی برگزار شد.
 
 در این نمایشگاه غرفه های متعدد و متنوعی توسط سازمانهای مردم نهاد و جوامع محلی ایجاد شده تا اطلاع رسانی لازم در مورد اقدامات و برنامه ها انجام شود.
 
 
 محوریت اصلی این نمایشگاه ، استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های مردمی خصوصا انجمن های مردم نهاد و سمن ها می باشد و اولین نمایشگاه در تاریخ 7 دی ماه در شهرستان عسلویه و با حضور مقامات عالی رتبه کشوری ،استانی و محلی آغاز بکار خواهد کرد.
 
 در این نمایشگاه 8 انجمن مردم نهاد و سمن فعال در حوزه پیشگیری در سطح منطقه جنوب استان  به همراه دستگاههای اجرایی شهرستان عسلویه همچون نیروی انتطامی ویژه پارس جنوبی ، بهداشت و درمان عسلویه همچنین ادراه بهزیستی شهرستان عسلویه حضور خواهند داشت.
  غرفه مشاوره ،کارگاه تخصصی پیشگیری توسط اساتید جهت بازدیدکنندگان و مراجعین و ایستگاه سلامت و ورزش توسط سازمان منطقه ویژه پارس در حاشیه نمایشگاه از برنامه های اعلامی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس در برپایی این دوره از نمایشگاه‌ها است.
 این نمایشگاه از دیماه امسال تا فروردین 96 در چهر شهرستان کنگان و دیر و جم و عسلویه برپا است و هر ماه در یک شهرستان برگزار میشود.
 
مسئولان پس از بازدید از نمایشگاه، یک نهال را در ورودی نمایشگاه کاشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: