bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
پارس جنوبی جم که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ آزادگان در رتبه ششم جدول قرار گرفت در حال حاضر برای آماده‌سازی جهت حضور در نیم فصل دوم اردوی خود را در تهران برگزار کرده است.
پارس جنوبی در تهران به دنبال جذب بازیکنپارس جنوبی جم که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ آزادگان در رتبه ششم جدول قرار گرفت در حال حاضر برای آماده‌سازی جهت حضور در نیم فصل دوم اردوی خود را در تهران برگزار کرده است.
در حاشیه اردوی پارس جنوبی، جم با بهرام رضاییان، مدیرعامل این باشگاه  گفت: از عملکرد کادرفنی و بازیکنان در نیم فصل اول راضی هستیم و به دلیل تفاضل گل در رتبه ششم قرار گرفتیم. با توجه به این‌که باشگاه پارس جنوبی سال اول است که به لیگ دسته اول صعود کرده مجموعه سازمان انرژی اقتصادی پارس و شرکت ملی نفت از عملکرد تیم راضی هستند.

رضاییان در ادامه درباره عملکرد کادرفنی تیم و مهدی تارتار یادآور شد: کادرفنی و شخص تارتار عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشتند و با توجه به اینکه سعی کردیم ریخت و پاش نداشته باشیم، به خوبی بازیکنان جذب شده شرایط را در نیم فصل نخست حفظ کردند و توقعات کادرفنی را برآورده ساختند. تا اینجای کار هواداران‌مان بدون هیچ توقعی از تیم حمایت کرده‌اند و با تشکر از تک‌تک آنها در حال حاضر با اشراف به اینکه کار تیم در نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر خواهد بود، به دنبال این هستیم که با جذب چند بازیکن مدنظر کادرفنی جایگاه بهتری پیدا کنیم. هدف ما صعود به لیگ برتر است و در این راستا هرگونه حمایت از مهدی تارتار به عمل خواهیم آورد.
همچنین کاظم حیات منش مدافع چپ نیم فصل اول نساجی قائم شهر به تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیوست.  وی که سابقه بازی در تیمهای مس رفسنجان و ایرانجوان را در کارنامه دارد در نیم فصل دوم برای نماینده استان در لیگ یک به میدان خواهد رفت.

برچسب ها: فوتبال ، پارس جم ، تارتار
نام:
ایمیل:
* نظر: