bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
انتقاد از عملکرد یک سویی سازمان صدا و سیما تاکنون نتوانسته است، تغییری در رویکرد رسانه ملی به وجود بیاورد اما به‌نظر می‌رسد که انتقادات موجب شده است تا
بامداد جنوب: انتقاد از عملکرد یک سویی سازمان صدا و سیما تاکنون نتوانسته است، تغییری در رویکرد رسانه ملی به وجود بیاورد اما به‌نظر می‌رسد که انتقادات موجب شده است تا شبکه‌های ماهوره‌ای نیز از سوی حامیان رسانه ملی نقد شوند. معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) روز گذشته در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و در این‌باره گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب درباره مشکلات مردم ایران سیاه‌نمایی می‌کنند.
سردار سالار آبنوش افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در راستای اهداف رژیم صهیونیستی حرکت کرده و این رژیم غاصب آنها را مدیریت و تامین مالی می‌کند.

وی به مناظره دو کارشناس جهان عرب در شبکه الجزایر اشاره و تصریح کرد: اندیشمند الجزایری ایران را ژاپن جهان اسلام معرفی کرد که مورد اعتراض کارشناس مصری واقع شد. اندیشمند الجزایری نمی‌توانست قدرت ایران را نادیده بگیرد و آنها از این‌که روحانیون توانسته‌اند در ایران انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و 37 سال حکومت اسلامی را اداره کنند، عصبانی هستند.
آبنوش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برخی از مشکلات جامعه ایران می‌تواند برای انقلاب اسلامی مشکلاتی ایجاد کند، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب درباره مشکلات مردم ایران سیاه‌نمایی کرده و فکر می‌کنند تحریم‌ها در ایران اثرگذار بوده است.


برچسب ها: شبکه ماهواره
نام:
ایمیل:
* نظر: