bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
گزینه‌های احتمالی سرمربیگری شاهین مشخص شدند؛
همانطور که در خبرهای روز پنجشنبه خواندید، محمد احمدزاده به‌دلیل کسب نتایج نامطلوب از سرمربیگری تیم شاهین شهرداری برکنار شد. اخراجی که هم می‌تواند سود داشته باشد و هم ضرر.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
همانطور که در خبرهای روز پنجشنبه خواندید، محمد احمدزاده به‌دلیل کسب نتایج نامطلوب از سرمربیگری تیم شاهین شهرداری برکنار شد. اخراجی که هم می‌تواند سود داشته باشد و هم ضرر. به هر حال پس از سال‌ها، این احمدزاده بود که این ریسک بزرگ را پذیرفت که بازیکنان جوان بوشهری را در شاهین شهرداری بازی دهد. شاید پیش خود گفته باشید که تیمی که سال گذشته با این همه با تجربه بازی‌‌های خوبی به نمایش گذاشت، نمی‌تواند امسال با این بازیکنان جوان کار خاصی کند. البته شاید تا حدودی این اتفاق رخ داده باشد، ولی همین بازیکنان در آینده نزدیک می‌توانند کارهای بزرگی برای شاهین شهرداری انجام دهند. 

با همه اینها، متاسفانه آقای احمدزاده در تاکتیک‌هایش برای بازی‌ها مثل این‌که دچار اشتباهی بزرگ شده بود و به همین دلیل تیمش نمی‌توانست در بعضی از بازی‌ها حتی نمره قبولی بگیرد. به قول یکی از دوستان، مهم نیست که تیم با‌تجربه باشد یا بی‌تجربه، مهم این است که از لیگ دو به لیگ یک برویم». شاید این حرف صحیح باشد ولی بدون برنامه هیچ کاری نمی‌شود.
به هر حال آقای احمدزاده مانند بسیاری از مربیان، به سال نرسیده از شاهین رفت. حالا و در این روزها اسم‌های زیادی برای پست سرمربیگری شاهین نام برده شده که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از: مهدی پاشازاده، غلام دلگرم، حسین خطیبی، اکبر میثاقیان.

سه نفر از اسامی بالا، یا تجربه کار در استان‌ها را داشته‌اند یا در شاهین. از همین ابتدا می‌توان نام حسین خطیبی را خط زد، چراکه وی از همه نظر برای شاهین شهرداری مناسب نیست و نمی‌تواند کار خاصی در این تیم بوشهری انجام دهد. نفر بعدی اکبر میثاقیان است که بوشهری‌ها او را به‌خوبی می‌شناسند. زمانی که شاهین در لیگ برتر بود، اکبر میثاقیان برای مدتی کوتاه سرمربی این تیم شد ولی نتوانست کار خاصی انجام دهد. از طرفی میثاقیان بمب حاشیه است و در هر لحظه از بازی می‌توانیم آماده یک حرکت عجیب از سوی او باشیم. با وجود این‌که او سابقه مربیگری هم در لیگ برتر و هم در لیگ یک دارد ولی با توجه به شرایطی که شاهین شهرداری در آن قرار دارد، آوردن این مربی به بوشهر، ضررش بیشتر از سودش است. از طرفی او زیاد با شرایط لیگ دو آشنا نیست و شاید نتواند با بازیکنان جوانی که شاهین دارد رابطه خوبی بر قرار کند.
گزینه بعدی لیست، غلام دلگرم است که نسبت به گزینه‌های قبلی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. دلگرم که محصول خود بوشهر است؛ هم سبک و تاکتیک خاص خود را دارد و هم می‌تواند به جوانگرایی در شاهین شهرداری ادامه دهد. با وجود این‌که او سال‌ها در ایرانجوان بوده، نتایج نشان می‌دهد که اگر حمایت شود، می‌تواند به‌راحتی شاهین را به لیگ بیاورد و هواداران بوشهری این تیم را شادمان کند. از طرفی او چند وقتی است که در فوتبال فعالیت نکرده است و از همین تشنه این کار است که هر چه سریع‌تر به میادین برگردد و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. ولی بنده از مسوولان شاهین انتظار دارم که اگر او را انتخاب کردند، اعتماد او را زیر سوال نبرند. اتفاقی که یک بار برای این مربی در پارس جم افتاد و باعث دلخوری او شد. در کل دلگرم گزینه مطلوبی برای شاهین شهرداری است.

اما اصلی‌ترین و شاید مهم‌ترین گزینه در این لیست، مهدی پاشازاده است که دیگر همه او را آقای لیگ دو می‌دادند. او تا به الان با چهار تیم مختلف موفق شده است که به لیگ برود. افتخاری که شاید از قهرمان شدن در لیگ برتر هم ‌مهم‌تر باشد، چراکه وضعیت لیگ دو نشان می‌دهد که مربیان برای صعود تیم‌ها کار بسیار سختی دارند. از طرفی، آخرین تیمی که با هدایت پاشازاده توانسته به لیگ یک صعود کند، تیم پارس جم بود که فصل گذشته توانست جواز حضور در مسابقات را کسب کند. پاشازاده نشان داده که راه و روش صعود به لیگ 2 را به‌خوبی می‌داند و اگر سرمربی تیم شاهین انتخاب شود چه بسا این تیم، پنجمین تیمی باشد که با هدایت پاشازاده به لیگ یک صعود می‌کند. 

البته سال پیش زمانی که پاشازاده به بوشهر آمد با استقبال خوبی از طرف بوشهری مواجه شد و شاید این مساله تاثیراتی داشته باشد اما پاشازاده یک مربی حرفه‌ای است و مطمئنا این رفتارها فراموش کرده است. در نهایت از بنده، مهدی پاشازاده بهترین گزینه در میان اسامی داده شده به وسیله روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری است. 
البته ما روز گذشته با برخی از مسوولان شاهین تماس گرفتیم که آنها اعلام کردند تا آخر امروز تصمیم نهایی گرفته می‌شود و سرمربی جدید را به هواداران این تیم معرفی خواهند کرد.
از آقای لیگ دو تا بمب حاشیه
برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، شاهین ، بوشهر ، سرمربی
نام:
ایمیل:
* نظر: