bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تصویب لایحه سند راهبردی گردشگری دریایی در دولت یازدهم خبر داد.
عبدالرضا مهاجری نژاد گفت : به دستور ریاست سازمان، چندی پیش آخرین جلسه تهیه سند راهبردی گردشگری دریایی با حضور اعضا و با ریاست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار و قرار شد به زودی سند تهیه شده در قالب لایحه برای تصویب نهایی به دولت تقدیم شود.
مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد : تصویب لایحه سند راهبردی گردشگری دریایی تاثیر بسزایی در توسعه هر چه بیشتر این صنعت خواهد داشت.

وی اظهار ن داشت: به این ترتیب شاهد ترسیم چشم اندازی تدوین شده در راستای تحقق اهداف سند راهبردی گردشگری دریایی کشور خواهیم بود.
وی یادآور شد: در پیش نویس سند راهبردی گردشگری دریایی، تعریفی کاملاً مشخص از توریسم دریایی در آبها و سواحل شمالی و جنوبی کشور بیان شده است.
مهاجری نژاد به برگزاری همایش تخصصی گردشگری دریایی عسلویه که قرار بود بیست و سوم آذر امسال برگزار شود، اشاره کرد و گفت: این همایش به دلیل اینکه مجری برگزار کننده آن نتوانست بموقع تمهیدات لازم برای برگزاری همایش را فراهم کند، به تعویق افتاد.
مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: به طور قطع برگزاری همایش تخصصی گردشگری دریایی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قرار دارد و در زمان مناسب دیگری شاهد برگزاری این همایش خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: