bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
سردار کامرانی صالح گفت: با هماهنگی مقام قضائی سه اکیپ از ماموران به اتوبان "قزوین - کرج" اعزام و پس از رصد و شناسایی کامیون مورد نظر، خودرو را با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حوالی پل فردیس متوقف ، راننده را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.
سردار کامرانی صالح  گفت: به لحاظ وضعیت جغرافیایی خاص البرز ، نزدیکی به پایتخت و قرارگرفتن در شاهراه اتصال استان های غرب و مرکز کشور ، حساسیت و اهمیت ویژه این استان را در انتقال و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دو چندان می کند.
 
وی گفت : پلیس البرز در اجرای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری ، مقابله با قاچاق و قاچاقچیان کالا را همواره به عنوان یکی از اولویت های اساسی خود قرارداده و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مستمر و پردامنه توانسته بخش اعظمی از محموله های قاچاق را قبل از دپو یا توزیع در شبکه فروش در این استان توقیف و تحویل مراجع قضائی دهد.
 
سردار کامرانی صالح افزود: در همین راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی طی رصد اطلاعاتی فعالیت قاچاقچیان غرب کشور ، اطلاع یافتند که قاچاقچیان حرفه ای قصد دارند با استفاده از یک دستگاه کامیون یک محموله کالای ممنوعه قاچاق را به تهران منتقل کنند.
 
وی بیان داشت:  با هماهنگی مقام قضائی سه اکیپ از ماموران به اتوبان "قزوین - کرج" اعزام و پس از رصد و شناسایی کامیون مورد نظر، خودرو را با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حوالی پل فردیس متوقف ، راننده را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون که حاوی کیسه های هسته خرما بود ، 760 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی،  32 هزارو 40 عدد انواع قرص نیروزا ، پنج هزارو 760 ثوب روسری،  175 دستگاه جک برقی و  375 دست کت وشلوار را که به طرز ماهرانه ای در بار هسته های خرما جاسازی شده بود کشف شد.
برچسب ها: قاچاق ، مشروبات
نام:
ایمیل:
* نظر: