bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
بامداد جنوب: سعید مفتخر، سرمربی ایرانجوان بوشهر می‌گوید متاسفانه هنوز پول 200 میلیون تومانی که شورا تصویب کرده به تیم تزریق نشده است.
بامداد جنوب: سعید مفتخر، سرمربی ایرانجوان بوشهر می‌گوید متاسفانه هنوز پول 200 میلیون تومانی که شورا تصویب کرده به تیم تزریق نشده است.
وی با اعلام این خبر گفت: برایم عجیب است این مبلغ که قرار بود از طریق شهرداری به تیم ایرانجوان داده شود. با حرف و حدیث‌های عجیبی مواجه شده است. روز گذشته در حالی که قرار بود این چک پرداخت شود اما به مدیران باشگاه اعلام شده فقط پنجاه میلیون تومان پرداخت خواهد شد، من این پول را چگونه بین بچه‌ها تقسیم کنم. شورای شهر مصوب کرده این مبلغ باید به ایرانجوان پرداخت شود حالا شهرداری چگونه می‌گوید همین پول را به‌صورت قسطی پرداخت می‌کنیم؟ آخر این کجای انصاف است که با بازیکنان ایرانجوان باید این‌گونه برخورد شود. بازیکن من روی همین مبلغ پنج میلیون تومان حساب کرده تا زندگی خود را اداره کند اما به یکباره تمرین امروز ما تحت تاثیر این خبر قرار گرفت و بچه‌ها بهم ریختند.

مفتخر که به‌شدت از این اتفاق ناراحت بود، تصریح کرد: مانده‌ام چه جوابی به بازیکنانم بدهم. این 200 میلیون تومان پنج الی 10 درصد قرارداد بچه‌های ما می‌شد که همین هم بچه‌ها را خوشحال کرده بود که با پرداخت نکردن این پول تیمم از هم خواهد پاشید. بازیکن من پیشنهاد 150 میلیون تومانی را رد کرده و به‌خاطر نام بوشهر و پیراهن تیم شهرش در تیم مانده اما حالا واقعا نمی‌دانم با چه شرایطی آنها را جمع کنم. اگر نمی‌خواهند یکبار برای همیشه بگویند تا این تیم و  بازیکنانش بروند پی زندگی خود و ایرانجوان هم تعطیل شود. آقای استاندار،آقایان مسوول ما برای نام بوشهر در لیگ یک تلاش می‌کنیم و پیروز باشیم قشنگی آن برای این دیار است و دیگر هیچ.
سرمربی ایرانجوان در خاتمه صحبت‌هایش گفت: امیدوارم شیطنتی در کار نباشد و این پول به بچه‌های ما داده شود. خدا را گواه می‌گیرم هر کاری برای جوانان این شهر دهیم، وظیفه است. حالا چرا با تیم ایرانجوان در آستانه شروع لیگ اینگونه برخورد می‌شود برایم جالب است. این پول تا یکی دو روز آینده به تیم تزریق نشود دیگر هیچ سودی ندارد. فقط امیدوارم تا وقت هست به داد بازیکنان با مرام ما برسند.

برچسب ها: فوتبال ، ایرانجوان ، مفنخر
نام:
ایمیل:
* نظر: