bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به استعدادهای فروان ورزشکاران این استان در رشته تکواندو برای حضور آنان در لیگ های کشوری بجد تلاش می کنیم.
احمد بهروزیان فر روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان بوشهر افزود: هم اکنون هیات تکواندو در همه شهرستان های استان بوشهر فعال است که این یک زمینه مهم برای رونق ورزش تکواندو در سراسر این استان است.
وی اضافه کرد: استان بوشهر در رده های سنی نونهالان و نوجوانان همواره ورزشکارانی مدال آور داشته و امر ایجاب می کند برای تقویت حضور آنان و تشکیل تیم قدرتمند در رده سنی بزرگسالان از هیات تکواندو حمایت لازم و شایسته ای صورت گیرد.

بهروزیان فر یادآور شد: اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان جوابگوی تمام نیازهای هیات تکواندو نیست از این رو مسئولان این هیات با درایت و تلاش خود باید برای گرفتن حامی مالی مناسب تلاش کنند.
وی افزود: هیات تکواندو استان بوشهر همواره یکی از هیاتهای پویای این استان است و انتظار می رود با آغاز دوره چهار ساله جدید این هیات شاهد رونق بیش از پیش تکواندو در سطح استان بوشهر باشیم.
بهروزیان فر تاکید کرد: با توجه به محدودیت های مالی از شرکتها، صنایع و دستگاههای پردرآمد انتظار است در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود ورزشکاران استان را دریابند.
در این نشست غلامرضا کشتگار برای چهارسال دیگر در سمت ریاست هیات تکواندو استان بوشهر ابقا شد.
برچسب ها: ورزش ، تکواندو
نام:
ایمیل:
* نظر: