bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی به استان بوشهر سفر می‌کند.
دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس ­جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که به عنوان وزیر معین دولت در موضوع اقتصاد مقاومتی استان تعیین شده است، بنا به دعوت استاندار بوشهر و برای رسیدگی به طرح­ها و برنامه‌­های اقتصاد مقاومتی، پنج­شنبه ۱۶ دی میهمان استان بوشهر خواهند بود.

در این سفر، رسیدگی به طرح اقتصاد مقاومتی «ساماندهی کالای ملوانی و حمل و نقل دریایی استان»با هدف ساماندهی کالای ته‌­لنجی و در راستای حمایت از معیشت ملوانان، لنجداران و بازاریان شهرها و روستاهای ساحلی شهرستان­های دیلم، گناوه، بوشهر، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان و عسلویه انجام می­‌شود.
علاوه بر این، طرح تحول کشاورزی دشتستان (طرح نخلستان) نیز در این سفر بررسی و برای رفع موانع اجرایی آن تصمیم­گیری می­گردد.
افتتاح و بازدید از پروژه­های شاخص استانی از دیگر برنامه­‌های سفر دکتر نوبخت به استان خواهد بود.
وی در این سفر در شورای برنامه­‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان نیز، برای رسیدگی به پیشنهادات و برنامه‌های استانی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و نیز حمایت از طرح و برنامه‌­های اقتصاد مقاومتی استان و رسیدگی به پیشنهادات استانی، شرکت خواهد کرد.
با برنامه‌­ریزی و دعوت استاندار، وزراء و اعضای هیئت دولت طی هفته­‌های گذشته حضور پررنگی در استان داشته‌­اند که این روند، طی ماه­های آتی نیز به ­صورت مستمر ادامه خواهد یافت.
برچسب ها: بوشهر ، نوبخت ، بودجه
نام:
ایمیل:
* نظر: