bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از صدور مجوز اجرای کنسرت همایون شجریان برای روزهای 16 و 17 دی‌ماه جاری در شهر برازجان خبر داد.
محمدحسین زندویان با اعلام این خبر گفت: تور کنسرت «هوای گریه» همایون شجریان در شهر برازجان به مدت دو روز و هر روز در دو سانس 18 و 20 برای علاقه‌مندان به هنر موسیقی پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با بیان این‌که موسسه فرهنگی هنری ققنوس به مدیرعاملی محمد حسین توتونچیان پس از انجام تشریفات اداری و روند قانونی متولی برگزاری کنسرت همایون شجریان در شهرستان دشتستان شده است، افزود: باتوجه به فقدان سالن استاندارد متناسب با گنجایش شمار علاقه‌مندان به هنر موسیقی در این شهرستان، سالن هزار و 200 نفری جمعیت هلال احمر برازجان برای اجرای این رویداد فرهنگی انتخاب شده است.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به این‌که برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای غنای اوقات فراقت و نشاط اجتماعی جامعه از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است ، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در استان بوشهر و به‌تبع آن در شهرستان دشتستان وجود دارد، نبود زیرساخت‌های لازم فرهنگی است.

محمدحسین زندویان در پایان یادآور شد: فقدان نگارخانه و سالن‌های مناسب با ظرفیت بالا و در خور شأن مردم برای برگزاری رویدادها و برنامه‌های هنری از دیگر مشکلات شهرستان دشتستان است.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت «هوای گریه» می‌توانند به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، کنسرت
نام:
ایمیل:
* نظر: