bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 260 واحد صنعتی این استان تسهیلات بخش رونق تولید و بانکی دریافت کردند.
 سید حسین محمدی حسینی روز سه شنبه در دیدار با اصناف و اتحادیه های صنفی دشتستان افزود: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری توجه به بحث اشتغال زایی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیش از پیش صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در سالجاری 26پروانه بهره برداری صنایع در استان بوشهر صادر شده که 13 واحد برای طرح توسعه 13واحد نیز جدید راه اندازی شده است.

محمدی حسینی درباره، خواسته روسای اتحادیه های دشتستان مبنی بر تجمیع اتحادیه ها بیان کرد: در این زمینه حمایت های لازم صورت می گیرد و امور اصناف شهرستان دشتستان نیز هر چه زودتر مکان لازم را معرفی کند تا اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: نمایشگاه هایی که در فصولی از سال و در نقاط مختلف برپا می شوند باید تخصصی و ساختارمند باشد و با توافق شرکت نمایشگاهی استان انجام گیرد.
حسینی محمدی، در پاسخ به اعتراض به فعالیت فروشگاههای زنجیره ای و آسیب رساندن به واحدهای کوچک گفت: این فروشگاهها قانونی هستند و در واقع هدف آنها تجمیع مایحتاج مردم در یک مکان و حذف رابطه هاست.

وی در باره رعایت نکردن مسائل ترافیکی برخی فروشگاهها اظهار کرد: با دایره اماکن نیروی انتظامی رایزنی صورت خواهد گرفت و این مشکل حل خواهد شد.
حسینی محمدی افزود: فرش دستباف یکی از تولیدات ویژه دشتستان است که باید مواد اولیه آن در دسترس بافنده، فروش آن بدون واسطه و بازار عرضه آن همیشه فراهم باشد.
وی ادامه داد: مسائل مربوط به دستفروشان و دوره گردها، فعالیت ممنوعیت آرایشگاه های زنانه در منازل، مشکلات آرایشگاه های مردانه و نرخ آنها و صنوف آلاینده با شهرداریها و فرمانداری هماهنگی شود.
مسئولان اتحادیه های دشتستان نیز در این نشست مسائلی ازجمله تجمیع اتحادیه های اصناف شهرستان، امور مالیاتی، قانون مند کردن و نظارت بر فعالیت فروشگاههای زنجیره ای و سیستم اتوماسیون اداری را مطرح خواستار شدند.
برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
نام:
ایمیل:
* نظر: