bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۵
گفته های اخیر تاجگردون بیانگر این نکته است اصلاح طلبان هنوز یک نیم نگاهی به درون جبهه خود دارند گرچه با تشتت آرایی که بین این جریان سیاسی وجود دارد بعید است همه بر سر یک کاندیدای اصلاح طلب اجماع کنند.
بین اصلاح‌طلبان گزینه‌های رأی‌آوری برای انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند و  اگر وسط بیاید، تاییدش می‌کنیم. وی معتقد است تنها کسی که می تواند آقای روحانی را شکست دهد، یک اصلاح طلب قوی است.

 گفته های اخیر تاجگردون بیانگر این نکته است اصلاح طلبان هنوز یک نیم نگاهی به درون جبهه خود دارند گرچه با تشتت آرایی که بین این جریان سیاسی وجود دارد بعید است همه بر سر یک کاندیدای اصلاح طلب اجماع کنند و این صحبت ها در حالی صورت گرفته است که بزرگان دوم خردادی کشور در نشست ها و گعده های سیاسی خود صراحتاً اعلام کرده‌اند که آقای روحانی اگرچه کاندیدای رسمی آنها نیست اما گزینه مورد حمایت در انتخابات ریاست جمهوری 96 خواهد بود.

اما هدف رییس کمیسیون برنامه و بودجه از بیان این مصاحبه تامل برانگیز است چرا که بعید است اصلاح طلبان کاندیدای قوی ای که بتواند جوابگوی معیشت مردم باشد داشته باشند.

از طرفی بزرگان این جریان حساب می کنند که اگر کاندیدای اصلاح طلبی از فیلتر شورای نگهبان به سلامت عبور کرد و به دور آخر رسید نزاع بین سه جریان اعتدالیون، اصلاحات و اصولگرایان به نفع اصولگرایان و به ضرر آنهاست.

نکته دیگر و حائز اهمیت این است که اصلاح طلبان می دانند وارد شدن در حوزه ی اجرایی آنها را مجبور به پاسخگویی می کند و این به صلاح آنها نیست؛ چرا که آنها در حال حاضر پشت دولت و رسانه های خود پنهان شده و به هیچ کس پاسخگو نیستند.

به همین سه دلیل نمی توان نظر تاج گردون مبنی بر وجود کاندیدای اصلاح طلب را فراتر از یک نظر شخصی دانست، البته تاجگردون یک فرد اقتصادی است و می داند که چنین مواضعی، بالا بردن نرخ برای گرفتن امتیاز بیشتر از دولت است.
برچسب ها: سیاسی ، اصلاحات ، روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر: