bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در بهمن ماه با مشارکت خودرو سازان بزرگ کشور در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.
 ابوالقاسم محمدزاده ظهر امروز در نشست با بازرگانان و تجار استان بوشهر با بیان اینکه این استان با داشتن ظرفیت‌های مهم  سبب تحول اقتصادی و تجاری جهانی شده اظهار داشت: استان بوشهر ضمن اینکه از ظرفیت تجاری بالایی برخوردار است در حوزه صنعت و صادرات محصولات گوناگون دارای جایگاه جهانی است.

وی با اشاره به افزایش صادرات محصولات غیر نفتی از استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با داشتن صنایع مختلف پتروشیمی و پالایشگاه گازی ظرفیت مهمی در تولید و صادرات فراهم کرده بگونه‌ای که استان بوشهر در رتبه نخست صادرات کشور قرار گرفته است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از راه‌اندازی نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته از 14 تا 17 بهمن ماه با حضور و مشارکت خودروسازان بزرگ کشور و شرکت‌ها، صنایع و کارخانه‌های مختلف قطعه ساز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلف داخلی تولیدات، تجهیزات، قطعات، صنایع  و خدمات مرتبط با خودرو را عرضه و به نمایش می‌گذارند.

محمدزاده، با بیان اینکه راهبرد حوزه بازرگانی استان بوشهر در بخش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است تصریح کرد: در تقویم نمایشگاهی امسال برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته تصویب شد و نظر به اهمیت این صنعت در اقتصاد کشور فرصت خوبی برای معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این صنعت در کشور است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: این نمایشگاه برای توسعه مبادلات و همکاری‌های صنعتی شرکت‌های ایرانی و خارجی و ارائه قابلیت و توانمندی‌های صنعت قطعه سازی کشور فرصت خوبی برای آشنایی مصرف کنندگان فراهم می‌کند.


برچسب ها: خودرو ، نمایشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر: