bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
بامداد جنوب: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری طرح گفت‌وگوی ملی در مجلس بر لزوم تعامل دو جریان اصیل انقلاب تاکید کرد.
محمدرضا عارف با بیان این‌که نیاز جامعه امروز آرامش است، گفت: من بارها توصیه کردم که همه جریانات سیاسی به‌خصوص بزرگان و افرادی که اظهار نظر و موضع‌گیری‌شان روی مردم تاثیر‌گذار است، در صورتی که اختلاف نظری دارند، در فضای صمیمی و دوستانه آن ‌را حل و فصل کنند تا آنچه نمود بیرونی دارد، تفاهم و همدلی باشد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، افزود: با تدبیری که عزیزان ما در فراکسیون امید داشتند، ما می‌خواهیم گفت‌و‌گو را در سطح مجلس به‌طور جدی دنبال کنیم تا الگویی برای جامعه شود، زیرا بر این باور هستیم که بین دو جریان اصیل که در انقلاب نقش داشته‌اند و اکنون هم تحت عنوان اصلاح طلبان و اصول‌گرایان فعالیت می‌کنند باید تعامل جدی در زمینه‌های مختلف وجود داشته باشد و مسائل را با همدلی و تفاهم دنبال کنیم.
این نماینده در ادامه اظهارات خود با بیان این‌که البته ما اعتقاد به رقابت جدی در صحنه‌های سیاسی داریم ولی بعد از آن وارد مرحله رفاقت برای پیشبرد امور می‌شویم، تصریح کرد: قطعا بروز اختلاف نظر به‌خصوص در بین جوان‌ها اثر مثبتی ندارد و ما از همه مسوولان مربوطه ‌می‌خواهیم جوانب این موضوع را رعایت کنند.

برچسب ها: سیاسی ، عارف ، انقلاب
نام:
ایمیل:
* نظر: