bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
بنده هم به سهم خودم درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به مردم مسلمان ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.
نصرالله شفیعی، رئیس‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:
 بنده هم به سهم خودم درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به مردم مسلمان ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم. مرحوم هاشمی رفسنجانی بی تردید یکی از تاثیرگذارترین‌ها در انقلاب اسلامی و استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی بودند و همچنین از پیشگامان نهضت امام خمینی و همراهان امام در انقلاب اسلامی محسوب می‌شدند. 

حضور ایشان در نهضت امام خمینی موجب شد که وی از السابقون این نهضت باشد؛ یعنی حدود 60 سال مبارزه و فعالیت. در بعد از انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی نیز وی در رده‌های بالای مدیریت حضور داشته و به سهم خود خدمات شایانی به نظام جمهوری اسلامی کرد. هر چند که در این دوره‌های مختلف مسوولیت فراز و نشیب‌هایی نیز داشته و در برخی از برهه‌ها نقدهایی بر نحوه مدیریت و عملکرد اجرائی‌اش وارد شده است داشته ولی مجموعه زندگی هاشمی نشان می‌دهد که ایشان دلبسته نظام جمهوری اسلامی و دشمن منافقین و دیو سیرتان و خناسانی بودند که می‌خواستند موجودیت نظام را زیر سوال ببرند. من خاطرات شرینی از خطبه‌های نماز جمعه آن مرحوم در دهه شصت یعنی از سال 1360تا 1368 که در تهران به‌صورت متناوب مشغول تحصیل بودم، دارم. خطبه‌هایی که شور و نشاط سیاسی در انسان ایجاد می‌کرد و دشمنان انقلاب را ناامید می‌ساخت. 

او علاقه‌مند و مدافع نظام اسلامی بود و اگر اختلافی بین او با سایر انقلابیون وجود داشت باید همه اینها را در خانواده انقلاب تحلیل کرد. وی تا آخرین لحظه عمرش یکی از مسوولیت‌های مهم یعنی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت که این مجمع از بازروان رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای است و نقش تعیین‌کننده‌ای در خروج نظام از بن‌بست‌های قانونگذاری دارد. هر چند رحلت ایشان برای همه علاقمندان به نظام و ایشان ناراحت‌کننده است ولی باید این ضایعه را فرصتی برای نزدیک شدن همه علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب که دارای اختلاف سلیقه هستند برشمرد. در عین حال رحلت ایشان می‌تواند باعث اتحاد دوستداران نظام علیه همه خناسان و فتنه گرانی شود که دل به نابودی نظام جمهوری اسلامی بسته‌اند. برای ایشان از خداوند غفران الهی آرزومندم و امیدوارم خداوند عاقبت ما را نیز ختم به خیر کند. 
21 دی‌ماه، قم المقدسه

نام:
ایمیل:
* نظر: