bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر در اظهارنظری از افزایش یک پرواز روزانه از به مسیر تهران – بوشهر خبر داد، مسیری که مدت‌هاست گاو شیرده برخی از ایرلاین‌های خاص تبدیل شده و...
بوشهر-تهران گاو شیرده برخی شرکت‌های هواپیماییبامداد جنوب: مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر در اظهارنظری از افزایش یک پرواز روزانه از به مسیر تهران – بوشهر خبر داد، مسیری که مدت‌هاست گاو شیرده برخی از ایرلاین‌های خاص تبدیل شده و به‌نظر می‌رسد این خبر نیز در پی برخی فشارها از طرف مدیرِ جدید و غیربومی فرودگاه‌‌های استان اعلام شد شاید بتواند در مقابل بخشی از انتقادهای معمول قد علم کند.
در حالی که بیشتر پروازهای بوشهر به تهران و بالعکس چارتری بوده و افراد مختلف با چارتر کردن هواپیما اقدام به بلیط فروشی در آژانس‌های هواپیمایی می‌کنند، برخی‌ها با استفاده از موقعیت خود اجازه ورود پروازهای جدید به این مسیر را نمی‌دادند تا به این ترتیب در برخی موارد بهای هر بلیط بوشهر به تهران تا 600 هزار تومان هم خریداری شود. مدیر پیشین فرودگاه‌های کشور که چندوقتی است از استان رفته، یکی از موانع اصلی ورود پروازهای جدید و با کیفیت بود.

هفته گذشته کمال دهقان‌منشادی که چند هفته‌ای است به استان ما آمده، به روش سلف خود اقدام به ممانعت از نشستن یک پرواز چارتری به بهانه «رقابت ناسالم» کرد تا در همان روز بلیط 120هزار تومانی به بالای 300هزار تومان افزایش پیدا کند. بامداد جنوب در یک گزارش مجزا به این مساله خواهد پرداخت اما دهقان‌منشادی به شرکت هواپیمایی تابان این «مجوز» را داد تا پروازی روزانه به بوشهر را داده باشد تا به این ترتیب بخشی از رانت ایجاد شده بشکند. 
دهقان‌منشادی روز گذشته منت بر سر مردم بوشهر گذاشته و می‌گوید که با توجه به رایزنی‌های انجام شده و جوابگو نبودن پروزاهای کنونی، 14 پرواز جدید در هفته از سوی شرکت هواپیمایی تابان در مسیر تهران - بوشهر و بالعکس برقرار شد.

وی با بیان این‌که ساعت ورود و خروج پروازهای جدید شرکت تابان در فرودگاه بوشهر که از امروز آغاز شده است، هر روز به ترتیب ساعت 10 و11 صبح است، مردم بوشهر به غیر از پروازهای صبح زود و شب امکان استفاده از پروازهای در طول روز را نداشتند که با توزیع پروازها و درخواست‌های مکرر مردم و مسوولان با تدبیر و مدیریت انجام شده امکان استفاده از پرواز در ساعت‌های بین روز نیز برای مسافران این مسیر فراهم شد.
به گفته وی، در زمان حاضر از فرودگاه بوشهر به‌صورت هفتگی در مسیر تهران به بوشهر و بالعکس 45 پرواز از سوی شرکتهای هواپیمایی ایران‌ایر، زاگرس و آسمان انجام می‌شود که با افزوده شدن پروازهای شرکت تابان این شمار به 59 پرواز در هفته در این مسیر افزایش می‌یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر: