bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
رئیس فدراسیون فوتبال:
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه فوتبال ساحلی این استان به عنوان پایگاه فوتبال ساحلی کشور مطرح می‌شود.
 مهدی تاج صبح امروز در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه ورزش فوتبال است...
اتحادخبر: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه فوتبال ساحلی این استان به عنوان پایگاه فوتبال ساحلی کشور مطرح می‌شود.

 مهدی تاج صبح امروز در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه ورزش فوتبال است، اظهار داشت: ساحل این استان فرصت مهمی برای توسعه ورزش‌های آبی به ویژه فوتبال ساحلی فراهم کرده است که باید زمینه توسعه این ورزش در بوشهر بیش از پیش فراهم شود.
وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی استان بوشهر در سطح بین‌المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به این ظرفیت و وجود اراضی ساحلی بوشهر زمینه راه‌اندازی پایگاه فوتبال ساحلی کشور در بوشهر فراهم است.
رئیس فدراسیون فوتبال با اظهار خرسندی از عملکرد هیئت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با کمک مسئولان استان بوشهر بازی‌های ساحلی کشور به ویژه بین‌المللی در بوشهر برگزار شود.
تاج افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازی‌های جهانی از جمله چهارجانبه اروپا در بوشهر برگزار می‌شود.

برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، بوشهر ، تاج
نام:
ایمیل:
* نظر: