bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: در ۳ سال گذشته، تراز مالی دانشگاه آزاد در استان بوشهر مثبت بوده است.
 یوسف قیصری در کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه نبود آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، در باورها نمی‌گنجد، گفت: ایشان، هرگز جایگزینی نخواهد داشت و همچون او در تاریخ تکرار نخواهد شد.

قیصری با تأکید بر جایگاه رفیع آیت الله هاشمی(ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: ایشان پدر معنوی دانشگاه و یکی از ستون های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

قیصری با توجه به آخرین سفر استانی ایشان به بوشهر، تشریح کرد: درگذشت آیت الله هاشمی (ره) برای ما بوشهری ها بسیار حزن انگیزتر بود چراکه هنوز حلاوت دیدار با ایشان را با تمام وجود حس نکرده بودیم که با رحلت ایشان، غم بزرگی بر دل های ما نشست.

وی افزود: همانگونه که دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کردند، همه ما با عزم راسخ و تلاش بیش از پیش، سعی خواهیم کرد تا راه و تفکر ایشان را ادامه دهیم و آمال او را به سرانجام برسانیم.

قیصری با تأکید بر اهمیت و نگاه ویژه به بحث بودجه و برنامه ریزی سالانه، گفت: بسیاری از بخشنامه‌ها، قوانین، برنامه ها و... دارای بعد اقتصادی هستند که انجام آنان الزام ما را به رعایت دقیق بودجه بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از نارسایی‌های اداری در ساختار سازمانی، ناشی از نبود بودجه بندی دقیق است، عنوان کرد: اگر بودجه دقیق پیش بینی و درست به آن عمل شود، مشکلات تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش تمامی واحدها و مراکز استان یادآور شد: بحمدالله تراز مالی استان در ۳ سال گذشته مثبت بوده که باید تلاش کنیم این روند حفظ شود.
برچسب ها: دانشگاه ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: